Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:50:47 GMT

انقلاب اسلامی ایران باشکوه‌ و اقتدار به پیش می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۱۳۱۰

انقلاب اسلامی ایران باشکوه‌ و اقتدار به پیش می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و درود به روح پرفتوح حضرت امام و ارواح طیبه شهدای انقلاب و تقدیر و تشکر از حضور مردم بیان داشت: حضور شما عزیزان بیانگر هزاران کلام گفته و ناگفته است و درود می‌فرستیم به ایثار، اقتدار و شرافت و مردانگی شما مردم ولایتمدار شهرستان سلسله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز که معاندین بعد از ۴۲ سال شعور، مردانگی و ولایتمداری شمارا می‌بینند بیشتر خوار و ذلیل می‌شوند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه این عظمت حضور شما آنها را خوار و ذلیل‌تر خواهد کرد، افزود: ما امروز در کنار تربت پاک شهدا گرد هم آمده‌ایم تا تجدید میثاق با امام شهدا و شهدا داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و با عظمت تر از گذشته به پیش می‌رود، گفت: این انقلاب با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حمایت شما مردم غیور و همیشه درصحنه باعظمت تر به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه حرکت انقلابی مردم به رهبری فرزندی از فرزندان حضرت زهرا که رنگ و بوی الهی داشت با توکل به خدا پیروز شد، تصریح کرد: چون این انقلاب مردمی و رهبرش ولایی بود و بوی الهی داشت، لذا علی‌رغم تهدیدها و فشارها و فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها همچنان با قدرت به پیش می‌رود.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند تا زمانی که این انقلاب با توکل به خدا و زیر پرچم ولایت فقیه قرار دارد، روزبه روز سرفرارتر اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

کد خبر 5144107

منبع: مهر

کلیدواژه: سید سجاد موسوی سلسله 22 بهمن دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه واکسن کرونا 22 بهمن عکس استانها بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج انقلاب اسلامی پیش می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند