Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال الهام‌بخش ملت‌های جهان بوده است.

سیدمحمد حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز، 22 بهمن‌ماه در استادیوم ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم اینکه ما با بیماری کرونا مواجه هستیم اما امروز ملت ایران همچون سال‌های گذشته بر عهده و پیمان خود با امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب استوار مانده و نشان دادند که از انقلاب، آرمان‌های آن و ارزش‌های اصیل اسلامی صیانت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران امروز بار دیگر وحدت، انسجام، یکپارچگی و همراهی خود با نظام را به آمریکای جهانخوار ثابت خواهند کرد، همانگونه که در این 42 سال پیروزی انقلاب، شعار خودباوری، اعتماد به نفس و «ما می‌توانیم» خود را به منصه ظهور رسانند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور با اشاره به اینکه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال الهام‌بخش ملت‌های جهان بوده است، بیان کرد: امروز مردم نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در آمریکای لاتین و حیاط خلوت آمریکا نیز با الهام از روحیه ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم ملت ایران، در برابر متجاوزان ایستاده‌ و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‌اند که این آغازی برای رسیدن ایران اسلامی بر اوج قله‌های عزت و سربلندی جهان است.

وی اظهار کرد: در دوران رژیم ستم‌شاهی طاغوت، ملت ایران در فقر، حقارت و فلاکت بودند و آمریکا در تمام شئون کشور ما دخالت داشت و از جابجایی یک عضو کابینه تا یک فرمانده نظامی باید با نظارت آمریکا انجام می‌شد و هزاران مستشار آمریکایی در تمام بخش‌های ادارای، نظامی و حکومتی ما حضور داشتند.

حسینی با اشاره به اینکه مستشاران آمریکایی همه ثروت‌های ملت ایران را به تاراج می‎بردند، گفت: با انقلاب امام راحل و حضور گسترده مردم در سایه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عدالت، عزت، رواج اخلاقیات و معنویات در کشور دست پیدا کردیم.

وی با اعلام اینکه در جهان اسلام هم وحدت و یکپارچگی شعار ما بود، افزود: امام راحل در بیانیه‌ای که سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1323 صادر کردند، بر وحدت، اخوت و برادری تأکید کردند و این نشان از نگاه راهبردی امام(ره) دارد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور به افتخارها و موفقیت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز براساس اعلام آمار جهانی، کشورمان یکی از ۱۰ قدرت برتر نظامی جهان و در شمار هشت قدرت هسته‌ای و تولیدکننده اورانیوم جهان است و این نشان از توانایی فرزندان این ملت در دفاع از آب و خاک دارد.

وی با بیان اینکه اکنون ایران یکی از ۱۰ کشور اول جهان از لحاظ ساخت زیردریایی و نهمین کشور در دسترسی به فناوری‌های فضایی است، ادامه داد: امروز اگر همه دست به دست هم دهیم و از استعدادهای فراوان جای جای کشور به درستی استفاده کنیم، موفقیت‌های بسیار بزرگتری می‌توانیم بدست بیاوریم.

حسینی با بیان اینکه در فناوری تولید پهبادهای رادارگریز جایگاه دوم را در جهان داریم و تنها کشور سازنده تانک در خاورمیانه هستیم، افزود: آمریکا امروز دیگر جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و از مقابله با کشورمان هراس دارند.

وی به توان ایران در ساخت واکسن کرونا اشاره کرد و یادآورشد: ما در کنار قدرت‌های جهانی سه نوع واکسن مقابله با کرونا تولید کردیم و این امر توان بالای دانشمندان ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله عرصه‌های پزشکی را به جهانیان ثابت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند