Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب گفت: پرسپولیس در ابتدا مس را سرگرم می‌کرد و به این تیم اجازه می‌داد کار‌های معمولی خود را در زمین خود انجام دهد

بیژن ذوالفقارنسب معتقد است هنوز هیچ تیمی در لیگ بیستم به تکامل لازم نرسیده است.

به گزارش طرفداری، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به تسنیم گفت:

پرسپولیس در ابتدا مس را سرگرم می‌کرد و به این تیم اجازه می‌داد کار‌های معمولی خود را در زمین خود انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم هدفمند بازی می‌کردند، پرسپولیس از امکانات خود به خوبی استفاده کرد و مشخص بود کادر فنی، مس را به‌ خوبی آنالیز کرده بودند و بازیکنان را توجیه کرده بودند.

ذوالفقارنسب در رابطه با نبود حاشیه امنیت در برد‌های یک بر صفر پرسپولیس گفت:

کمتر تیمی در ایران وجود دارد که در همه زمینه‌ها به تکامل لازم رسیده باشد. پرسپولیس هم مشکلاتی دارد که به تدریج رفع خواهد شد اما در کل تیم شخصیت حقیقی خود را پیدا کرده و حریفان می‌دانند شکست پرسپولیس بیش از سه امتیاز برایشان ارزش دارد. بازی با مس رفسنجان هم پیش بینی می‌شد که بازی بسیار سختی باشد. بسیاری نتیجه مساوی را پیش‌بینی می‌کردند، اما این ۳ امتیاز، پرسپولیس را در مسیر موفقیت‌های بعدی قرار خواهد داد.

ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد ضعیف بعضی از بازیکنان و نقاط ضعف پرسپولیس اضافه کرد:

بازیکنان به خوبی می‌دانند که هر کسی عملکرد بهتری داشته باشد، در ترکیب تیم جای خواهد داشت. پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن جدید در نیم فصل، از جمله مدافع میانی باتجربه و جوان و یک مهاجم ششدانگ می‌تواند نقاط ضعف خود را پوشش بدهد و به سمت کسب مجدد عنوان قهرمانی گام بردارد. نمی‌دانم مدیران باشگاه به‌خوبی از تیم حمایت می‌کند یا خیر، اما اگر حمایت‌ها درست باشد، پرسپولیس با شرایط روانی بهتری به میدان خواهد رفت.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به شکایت استوکس و بودیمیر از پرسپولیس گفت:

این دو بازیکن بدون مطالعه و بررسی به پرسپولیس اضافه شده‌اند. به هیچ عنوان بازیکنان تاثیرگذاری نبودند. برای پرسپولیس زمان بسیار کمی بازی کردند، اما هزینه‌های سنگینی روی دست باشگاه گذاشتند که این هم از اشتباهات باشگاه پرسپولیس بود.

اخبار داغ 

پشت پرده اجرای حکم فیفا علیه پرسپولیس؛ وکیل بودیمیر لج کرد! استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند درگیری لفظی شدید آندره آ آنیلی و آنتونیو کونته پس از دربی ایتالیا حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!