Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی، روز چهارشنبه پس از مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان که بصورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا با تاکید به شتاب بیشتر ملت ایران در گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام دوم انقلاب را در پیش رو داریم که از جهاتی از گام اول نیز با اهمیت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: ملت ایران در چهل ساله گذشته با همه موانع، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی، گام اول را با توفیق پشت سر گذاشتند که سند افتخاری برای ملت ماست.

وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب، فصل میوه‌چینی است، اضافه کرد: برای تحقق آرمان‌های اصلی انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) ۲ گام اساسی لازم داشتیم که گام اول را در ۴۰ ساله اول انقلاب با موفقیت طی کردیم که مورد تایید و امضای رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و افتخاری برای ملت ایران محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های انقلاب در گام اول ایجاد شده است و در گام دوم باید در راستای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: اقتضائات و لوازم بسیاری برای توفیق حرکت در گام دوم ضروریست که ولایت‌پذیری و پیروی از دستورات رهبری معظم انقلاب در همه زمینه‌ها به‌عنوان مهمترین آنها محسوب می‌شود.

امام جمعه مبارکه افزود: شرط دوم موفقیت، حفظ وحدت، همدلی و همسویی مسوولان با مردم و همه اقشار با هم است که بر پایه ۲ عامل اساسی فوق، این آرزو برآورده خواهد شد.

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان مبارکه همزمان با سراسر کشور، امسال برای نخستین بار بخاطر شرایط کرونایی به شکل موتوری و خودرویی برگزار شد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها اصفهان مبارکه راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان مبارکه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان مبارکه راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر اخبار کنکور گام دوم انقلاب گام دوم گام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در تداوم سیاه‌نمایی‌های غرب علیه نقش ایران در منطقه غرب آسیا، عنوان کرد که تهران در پی عملیات نظامی علیه (رژیم) اسرائیل جسورتر شده است.

به گزارش مشرق، هربرت ریموند مک‌مستر که در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ این سمت را در دولت دونالد ترامپ برعهده داشت، مدعی شد که خطر تشدید تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی از بین نرفته است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای ادعا کرد: «ایران راهبردی را در پیش گرفته که امیدوار است ما وانمود کنیم نمی‌دانیم دلیل این همه خشونت چیست؛ این کشور به شیوه‌ای وحشتناک و بدبینانه، مایل است در صورت لزوم، تمام عمر اعراب را صرف تحقق اهداف خود در بیرون راندن ایالات متحده، بریتانیا و متحدان ما از منطقه به عنوان اولین گام برای ایجاد قدرت هژمونیک در منطقه و نابودی اسرائیل کند.»

این مقام پیشین آمریکایی در تداوم حوسازی‌های رسانه‌ای علیه ایران ادامه داد: «به نظر من هرچه دیرتر اقدام کنیم، ایران به تشدید اقدامات وحشتناک خود برای تحمیل رنج انسانی به اسرائیلی‌ها ادامه خواهد داد.»

وی درباره پاسخ تنبیهی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هم ادعا کرد: «به نظر می‌رسد ایران جسور شده است و ما باید به ایرانی ها بگوییم که هزینه های سنگینی را به شما تحمیل خواهیم کرد.»

مک مستر ادامه داد: «البته این هزینه‌ها لزوما نظامی نیستند. به نظر من فضای زیادی برای اجرای تحریم‌هایی وجود دارد که در حال حاضر دولت تصمیم گرفته است که آن‌ها را اجرا نکند»

گفتنی است که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکارگیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز