Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نظام‌الاسلامی، روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در  شهرستان خور و بیابانک در گفت و گو با ایرنا  افزود: مردم با حضور پُرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو  نیز حاضر خواهند شد و ضربه کوبنده دیگری بر سیاست‌های دشمن که ایجاد تفرقه بین مردم است، خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان‌اینکه هیچگونه تحریم و مشکلات اقتصادی نمی‌تواند بین مردم و نظام تفرقه ایجاد کند، گفت: در چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، دشمنان انقلاب و مردم نتواسته‌اند آسیبی به این کشور بزنند.

نظام‌الاسلامی با تاکید براینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات و حضور مردم را در آن را کمرنگ نشان دهد، اظهار داشت: با این وجود، مردم ما جواب دندان شکن دیگری به دشمنان خواهند داد.

وی افزود: مردم این شهرستان مانند مردم سراسر کشور با تبعیت از امام و منویات رهبر معظم انقلاب، حضوری باشکوه در مراسم ۲۲ بهمن امسال داشتند و باردیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

فرماندار خور و بیابانک خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه ملتی است که پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی، با سردادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بذر امید و بیداری را در دل آزادیخواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کردند.

نظام الاسلامی افزود: ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان خور و بیابانک همزمان با سراسر کشور، امسال برای نخستین بار بخاطر شرایط کرونایی، به‌شکل موتوری و خودرویی برگزار شد.

شهرستان مبارکه در ۳۹۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها 22 بهمن خور و بیابانک اصفهان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 22 بهمن خور و بیابانک اصفهان 22 بهمن خور و بیابانک اصفهان دهه فجر اخبار کنکور خور و بیابانک ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب