Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ « یحیی سریع »‌ سخنگوی نیروهای مسلح یمن ،‌ عصر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که نیروی پهپادی ارتش یمن، ظهر امروز، آشیانه جنگنده‌های سعودی در فردوگاه بین‌المللی «ابها» (جنوب غرب عربستان) را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این خصوص اعلام کرد که آشیانه جنگنده‌های سعودی در فرودگاه أبها با چهار پهپاد از نوع «صماد ۳» و «قاصف 2k» هدف قرار گرفته و این برخورد دقیق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یحیی سریع در ادامه هشدار داد که ائتلاف متجاوز سعودی تمام هشدارهای پیشین صنعاء را نادیده گرفته و از فرودگاه‌های  غیرنظامی به منظور اهداف نظامی استفاده کرده است.

سریع همچنین تأکید کرد که این اقدام در واکنش به تداوم تجاوزهای هوایی و محاصره ظالمانه یمن صورت گرفته است.

او در پایان هشدار داد که عملیات نظامی ارتش یمن تا زمانی که تجاوز و محاصره علیه یمن تداوم داشته باشد، ادامه خواهد داشت و بیانیه خود را با آیه قرآنی «فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ» (بقره-۹۴) به پایان برد.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که دقایقی پیش ائتلاف سعودی بدون اشاره به هدف قرار گرفته شدن آشیانه جنگنده‌های خود مدعی شد که نیروهای یمن یک هواپیمای مسافری را هدف قرار داده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یحیی سریع یمن جنگنده های سعودی یمن جنگنده های سعودی ائتلاف سعودی یحیی سریع آشیانه جنگنده هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر دادند.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان