Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان انجمن جوجیتسو jjif کشور با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - مسئولان انجمن جوجیتسو jjif کشور با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار کردند. در این دیدار که روز گذشته به انجام رسید «محمدحسن رستمیان» رئیس انجمن جوجیتسو jjif ایران بهمراه سید امیر خوشبین نایب رئیس انجمن با اهدای لوح تقدیر به سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، از حمایت های وی و مجموعه کمیته ملی المپیک در راه پیشبرد اهداف انجمن جوجیتسوی کشور تجلیل به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، صالحی امیری از تلاش ها و موفقیت های اهالی جوجیتسو ایران تقدیر و تشکر کرده و اعلام کرد حمایت های کمیته ملی المپیک از این هنر رزمی مدال آور ادامه خواهد یافت.

در ادامه، رستمیان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای جوجیتسوی ایران در عرصه های داخلی و میادین بین المللی و جهانی ارائه کرد و گفت: با حمایت های دلسوزانه و بی شائبه کمیته ملی المپیک، هم اکنون جوجیتسوی ایران جزو قدرت های برتر قاره آسیا و جهان است که امیدواریم با تداوم این حمایت ها و پشتیبانی ها بازهم در رویدادهای قاره ای و جهانی بدرخشیم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی و جهانی به اهتزاز درآوریم.

 

بیشتر بخوانید: تجلیل انجمن جوجیتسو از اسماعیلی  

انتهای پیام/

برچسب ها: انجمن جوجیتسو رضا صالحی امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جوجیتسو انجمن جوجیتسو رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک انجمن جوجیتسو jjif صالحی امیری حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان