Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:09:12 GMT

حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی از یکم اسفند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۱۸۹۴

حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی از یکم اسفند

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: از اول اسفند به بعد بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آن‌ها به پایان می‌رسد، نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می‌توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی بخش دیگر صحبت‌هایش را به اتباع خارجی که کد ملی ندارند، اختصاص داد و گفت: روی جلد دفترچه اتباع خارجی کد ده رقمی وجود دارد و بیمه شدگان با ارائه کد ۱۰ رقمی می‌توانند از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کنند.

کد خبر 5144141 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی دفترچه بیمه سازمان تامین اجتماعی واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا سیما سادات لاری کووید 19 سازمان غذا و دارو سعید نمکی ستاد ملی مقابله با کرونا بارداری سازمان بیمه سلامت اهدای خون سازمان انتقال خون ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی بر تسریع در روند جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی کردن طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشور مبدأ در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

محسن صفایی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از نیمی از اتباع خارجی غیرمجاز از کشور خارج شده‌اند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در سال‌جاری نیز طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمان‌بندی چگونگی شناسایی و جمع‌آوری به تفکیک شهرستان‌های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 751061

دیگر خبرها

  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد