Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:51:58 GMT

جوانان موفق استان البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۲۱۹۴

جوانان موفق استان البرز تجلیل شدند

گروه استان‌ها- در اختتامیه دوم جشنواره جوان موفق در استان البرز ۲۷ جوان موفق استان البرز تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، نماینده ولی فقیه در استان البرز  در این آیین  با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مدیون جوانان این مرزبوم است، اظهار داشت: در  سال های اولیه انقلاب جوانان به خوبی نقش آفرینی کردند و در عرصه های مختلف اولین ها را برای نظام به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول چهار دهه انقلاب همکاری و همراهی جوانان تداوم داشت، افزود: در طول بیش از چهار دهه جوانان بودند که این انقلاب را حفظ و حراست کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شودایجاد 50 شغل کوچک و بزرگ در روستای امامیه توسط جوان کارآفرینتولیت آستان قدس رضوی: جوانان‌‌ سزاوار پرچمداری در گام دوم انقلاب هستند

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی  با عنوان اینکه  جوانان در عرصه سازندگی و بالندگی  درخشیدند و الگوی  مردم جهان شدند، بیان کرد:  انقلاب ما انقلاب جوان، فرهنگی و ارزش ها بود، بیان کرد:  باید در چله دوم انقلاب پخته  و با گام های استوارتر گام برداریم.

امام جمعه کرج  با عنوان اینکه باید همچنان مانند ابتدای انقلاب در تداوم اعتلای نظام تلاش کنیم، تصریح کرد:  باید از افرادی در مدیریت استفاده شود که جهادی، ارزشی و ضد فساد باشد.

وی با بیان اینکه بدون حضور جوانان به اهداف انقلاب نمی رسیم، خاطر نشان کرد:  یکی از آفات انقلاب بی تفاوتی است و ریشه آن نیز از فساد نشات می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه جشنواره جوان موفق با پیروزی انقلاب روحیه ما می‌توانیم در کشور تقویت شد، گفت:  امروز این ما می‌توانیم سبب توسعه در بخش های مختلف  از جمله هسته ای و موشکی شده است.

حسینی همدانی با بیان اینکه جشنواره جوان موفق جزء مصوبات  فرهنگی استان البرز است  و باید تداوم پیدا کند، عنوان کرد:  در این دوره از جشنواره جوان موفق استان البرز  6 هزارو 200 رزومه  به جشنواره آمد که در  19 کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و در آخر  27 رزومه انتخاب  شد و امروز از آنها تقدیر می شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره جوان موفق استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان