Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@20:46:05 GMT

عمل زایمان نادر در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۲۲۳۲

آفتاب‌‌نیوز :

نژادکوتی اظهار داشت: روز گذشته ساعت ۲ بامداد یک مادر باردار ۲قلو به بیمارستان مراجعه کرد که با بیماری رحم دوشاخ مواجه بود که بلافاصله تیم پزشکی بیمارستان کار درمان و رسیدگی به این مادر را آغاز کردند.

وی افزود: ناهنجاری رحم دوشاخ یا قلبی شکل که ژنتیکی است، یکی از انواع ناهنجاری های مادرزادی رحم است که به جای یک حفره رحمی واحد، ۲ حفره رحم وجود دارد و زایمان آن حتما باید از طریق سزارین انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بیمارستان میلاد اهواز با بیان اینکه رحم دوشاخ عوارض خاص خود را دارد و باید جدی گرفته شود گفت: این عمل در کشور بسیار نادر است و در این بیمارستان برای اولین بار اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: این عمل که معمولا پرخطر می باشد توسط دکتر کیمیا قاسمی انجام شد و خوشبختانه حال عمومی مادر و نوزادان که ۲ دختر هستند بسیار خوب است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عمل زایمان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است