Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نطنز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید در راستای استقلال و خودکفایی حرکت کنیم تا وابستگی به نظام‌های استکباری به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی در استان برگزار شد، تصریح کرد: مردم با عشق، میل و علاقه و همراهی خود را با نظام، انقلاب و دولت نشان دادند.

استاندار اصفهان ادامه داد: روز ۲۲ بهمن روز شعار، تجلیل و قدردانی از انقلاب و یادآوری خدمات و زحمات است، اما برای تحقق شعار جهش تولید باید به اقدامات بیش از پیش ادامه دهیم.

او بیان کرد: فعالیت واحد‌های تولیدی در استان به ویژه شهرستان نطنز نشان از جهش تولید و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دارد.

رضایی با بیان اینکه در راستای استقلال همه جانبه باید حرکت کرد، خاطرنشان کرد: کارگران و سرمایه گذاران فعال اقتصادی در روز ۲۲ بهمن هم مشغول کار هستند که تلاش آنان را باید قدر دانست.

استاندار اصفهان گفت: امروز علاوه بر بازدید از شهرک صنعتی نطنز تعدادی واحد آموزشی به بهره برداری رسید که نشان می‌دهد انقلاب ما انقلاب دانایی و آگاهی است و برای این انقلاب زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شود.

او، اجرای عدالت و فقرزدایی را یکی دیگر از اهداف انقلاب برشمرد و افزود: امروز در شهر بادرود تعدادی واحد مسکونی برای نیازمندان منطقه به بهره برداری رسید که نشان از همدلی، هماهنگی، همنوایی و هم زبانی آحاد مردم شریف استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی با دولت تدبیر و امید دارد.

رضایی گفت: از بدو انقلاب به ویژه در دولت تدبیر و امید علاوه بر اقدام ملی مسکن در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چهار هزار و ۱۵۰ واحد برای نیازمندان که هزار و ۱۵۰ واحد برای محرومان و افراد زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و سه هزار واحد برای سایر ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شد.

او بیان کرد: از تعداد چهار هزار و ۱۵۰ واحد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در حال احداث و پروانه مابقی در حال اخذ است.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید واحد‌های مسکونی در مکانی که زیرساخت لازم را دارد احداث شود تا هرچه سریع‌تر مورد بهره برداری برسد.

او اظهار داشت: امیدواریم با همت مسئولان بنیاد مسکن استان تا پایان خرداد چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی را در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

استاندار اصفهان  امروز ضمن ادای احترام به شهدای گمنام شهر بادرود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این منطقه به صورت موتوری و خودرویی شرکت کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان جهش تولید راهپیمایی 22 بهمن استاندار اصفهان هزار و ۱۵۰ واحد ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، خالقی پور در جمع بانوان صنعتگر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها زنان در فعالیت‌های اقتصادی گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید، مشارکت مردمی» نامگذاری شده است که فعالان اقتصادی در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه بانوان صنعتگران هم در تحقق شعار نقش سنگینی برعهده دارند اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همگان و بخش خصوصی بتوانیم در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی گام برداریم.

مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده تصریح کرد: برای پررنگ‎تر شدن فعالیت‌های زنان در صنعت و تولید اقداماتی در دست اقدام است.

خالقی پور اظهار داشت: برای منتخبین دیدار با رییس جمهوری در روز صنعت معدن امسال، بر اساس ۲ فاکتور انتخاب می‌شوند که یکی اینکه رئیس واحد تولیدی زن باشد و دیگر اینکه که بانوان شاغل در واحد تولیدی ۵۰ درصد آنها سرپرست خانوار باشند.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی