Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عزیز برای این می نویسیم تا حقی از آنهایی که بدون کوچکترین ادعا برایت زحمت کشیدند به گردنمان نباشد.

به گزارش قدس آنلاین؛ خانواده ی ما از نزدیک شاهد دوستی آقای دکتر هاشمیان و مهرداد بودند. مهرداد همیشه دوست داشت تا جایی که از دستش برمی آید در مورد کرونا اطلاع رسانی کند و حتی برای تشکر از کادر درمان لایوی هم با دکتر هاشمیان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مهرداد در بیمارستان لاله بستری شد هم خود ایشان تاکید داشتند، هم ما و همینطور پیشکسوتان و جامعه ورزشی مخصوصا آقایان علی پروین،علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور و نیز آقای عادل فردوسی پور و آقای شیرینی با آقای دکتر هاشمیان تماس گرفتیم و آقای دکتر قبول زحمت کردند به تیم درمان کمک کنند با آنکه ایشان از کادر بیمارستان نبودند.

همان پنجشنبه ای که حال مهرداد بسیار وخیم بود دکتر به بیمارستان آمد و آن روز با تلاش های فراوان بخیر گذشت. ما روزهای بسیار پر استرسی را سپری کردیم ولی در تمام این مدت نه تنها از دکتر هاشمیان نرنجیدیم بلکه هر وقت از ایشان توضیحی خواستیم برادرانه و با تواضع کامل جوابگوی ما بودند و برایشان شب و روز فرقی نداشت و در هر وقت که لازم بود در بیمارستان حاضر می شدند.در این روزهایی که جناب دکتر هاشمیان مورد انتقاد قرار گرفتند بر خود واجب دانستیم از زحمات بی دریغ دکتر هاشمیان و کادر درمان تشکر کنیم چرا که ما به خوبی دیدیم که دکتر هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد ولی حکمت روزگار این چنین بود. ما به نوبه خود هم از دکتر هاشمیان و هم از تمام عزیزانی که در روند درمان کمک کردند و هم بعد از این اتفاق ناگوار در کنارمان بودند تشکر می کنیم و از دوست داران مهرداد عزیز خواهش می کنیم به این حواشی توجهی نداشته باشند که مبادا این اتفاقات موجب دلسردی کادر درمان شود. بیماری کرونا هنوز درمان قطعی ندارد و ما هر روز شاهد فوت ده ها هم وطن پیر و جوان در کشور هستیم امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از شر این بیماری مصون بمانیم.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهرداد میناوند خانواده دکتر هاشمیان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ارتباط افسردگی و بیماری‌های قلبی ‌وعروقی
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله