Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهدید آشکار شهردار الخلیل به قتل از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست و درخواست اتحادیه اروپا از رژیم اشغالگر برای توقف تخریب منازل فلسطینی از جمله خبرهای مربوط به فلسطین است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست،«تیسیر ابو سنینه» شهردار الخلیل در کرانه باختری را به طور آشکار  تهدید به قتل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الیاهو لیفمن رئیس شهرک صهیونیست‌نشین کریات اربع و موشه ابوتبول عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اقدام نژادپرستانه خود و در راستای یهودی‌سازی شهر الخلیل، خواستار قتل شهردار این شهر شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شهردار الخلیل تاکید کرد که قبلا نیز بارها از سوی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تهدید به قتل شده است اما این تهدیدات هرگز عزم فلسطینیان برای مقابله با اشغالگران را تضعیف نمی‌کند.

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

خبر دیگر اینکه امروز دهها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده و بار دیگر حرمت این مکان مقدس را شکستند.

درخواست اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی برای توقف تخریب منازل فلسطینیان

خبر دیگر اینکه  اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست به سیاست تخریب خانه‌های فلسطینیان و مصادره اراضی فلسطینی به منظور توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها پایان دهد.

پیتر استانو سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اظهار داشت که ما مخالفت قاطع خود را با سیاست شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین و اقدامات انجام شده در این راستا اعم از تخریب خانه‌های فلسطینیان و مصادره اراضی فلسطینی اعلام می‌کنیم.

استانو تصریح کرد که متاسفانه رژیم صهیونیستی با وجود شیوع ویروس کرونا همچنان به تخریب خانه‌های فلسطینیان ادامه می‌دهد.

وی گفت که اتحادیه اروپا این اقدامات رژیم صهیونیستی را به موجب قوانین بین‌الملل غیرقانونی و مانعی بر سر راه راهکار تشکیل دو کشور می‌داند.

از سوی دیگر حزب صهیونیسم دینی به رهبری بتسلئیل اسموتریچ از امضای توافق آرای اضافه با حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت اشاره کرد که این توافق به منظور تضمین عدم هدر رفتن آرا و به عنوان تجربه‌ای از انتخابات گذشته به امضا رسیده است.

این رسانه این اقدام را نتیجه تلاش‌های نتانیاهو برای تقویت جناح راست صهیونیستی دانست تا بتواند در انتخابات پیش‌رو دولت جدید را تشکیل دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا کرانه باختری فلسطین شهرک سازی رژیم صهیونیستی اسرائیل اتحادیه اروپا کرانه باختری فلسطین شهرک سازی رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه