Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@20:39:57 GMT

کاپیتان الهلال بالاخره جراحی کرد / عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۲۵۱۷

کاپیتان الهلال بالاخره جراحی کرد / عکس

سلمان الفرج، کاپیتان الهلالی ها حدودا دو هفته پس از مصدومیت در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش طرفداری، مصدومیت شدید در مفصل پای کاپیتان الهلالی ها در دیدار سوپرکاپ برابر النصر در نهایت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سلمان الفرج که در روزهای اخیر به دلیل این مصدومیت از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود، فعلا در بیمارستان به سر می برد تا روزهای ابتدایی آماده سازی خود را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیش از این رسانه های عربستانی اخباری مبنی بر ازدست رفتن فصل برای این بازیکن منتشر کرده بودند، به گفته وزیر بهداشت عربستان به منظور آماده سازی زودتر از موعد، از هفته آینده برنامه های توانبخشی او آغاز خواهد شد و در حال حاضر نیز کلیه نیازهای او برای بهبودی زودتر به سلمان الفرج هشدار داده شده است.

در حال حاضر گفته می شود در عادی ترین حالت ممکن کاپیتان الهلالی ها می تواند از دو ماه دیگر در تمرینات تیمش شرکت کند.

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به پرسپولیس لیست داد؛ بازیکنان موردنظر سرمربی پرسپولیس مشخص شد استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند جسد بی جان نامزد سابق ستاره فوتبال در آپارتمانش پیدا شد حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند