Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرحله نخست تزریق واکسن کروناویروس هم‌زمان با سراسر کشور در بیمارستان کوثر سمنان برای گروه هدف مدنظر طبق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

در آیین آغاز تزریق واکسن کروناویروس در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در مرحله نخست در بیمارستان کوثر ۱۵ نفر از پرستاران، پزشکان و بهکاران و دانشجویان این بیمارستان با حضور نوید دانایی رئیس این دانشگاه، گوهری و جندقی معاونان درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسینه شدند و بقیه گروه هدف نیز در روزهای آینده واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در این زمینه گفت: هم‌زمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اولویت‌بندی مشخص‌شده و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌طور هم‌زمان با سراسر کشور، واکسیناسیون کرونا برای کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان آغاز شد.

نوید دانایی ادامه داد: در مرحله بعدی کادر بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز واکسینه خواهند شد و بعد از کادر درمان به‌تدریج برای سایر گروه‌های هدف تعیین‌شده گسترش می‌یابد.

وی افزود: مسیر و مراحل کار توسط وزارت متبوع تعریف شده است و امیدوارم با تزریق این واکسن، همراهی بیشتر مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی جامعه و تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، روزهای خوبی پیشروی ما باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سمنان درمان وزارت بهداشت نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیمارستان کوثر کادر درمان بیمارستان کوثر استان سمنان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند