Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه که در رأس یک هیات عالی‌رتبه قضایی در عراق به سر می‌برد، امروز چهارشنبه به صورت جداگانه و چهره به چهره با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه، دبیر کل حزب اسلامی و شخصیت‌های اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی عراق دیدار کرد.

آیت الله رئیسی ضمن ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم عراق، ابراز امیدواری کرد، جامعه اسلامی از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مصونیت بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه شناخت دشمن و بصیرت افزایی در جامعه را از وظایف علما دانست و تاکید کرد همه کسانی که در صحنه سیاسی عراق اثر گذارند باید با شناخت دقیق شرایط، نقش خود را در جهت بصیرت آفرینی در جامعه ایفا کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جهان اسلام هستند، گفت: جمهوری اسلامی بر راهبرد وحدت و انسجام بین مسلمانان تاکید دارد و همه باید در مسیر تحقق این راهبرد حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: انسجام و همدلی از مهمترین نیاز‌های امروز جهان اسلام است و هرگونه تفرقه برای مسلمین را مضر و همچون سم خطرناکی می‌دانیم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه جنس کار تکفیری‌ها از همان جنس اقدامات صهیونیست‌هاست، افزود: این گروهک‌ها اسم خودشان را مسلمان گذاشتند و بزرگترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم اخراج آمریکایی‌ها بر اساس مصوبه قانونی مجلس عراق تصریح کرد: تا روزی که آمریکایی‌ها در منطقه باشند، این منطقه امن نخواهد بود چرا که آن‌ها هر جا باشند، شرارت ایجاد می‌کنند.

آیت الله رئیسی مصون‌سازی جوانان و جامعه عراق و تربیت نیروی انسانی و انسان‌سازی را از وظایف فقها و علما دانست.

رئیس قوه قضاییه همچنین یکی دیگر از وظایف علما و روحانیون را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: باید در کنار توجه به انسان‌سازی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی به گره گشایی از کار و زندگی مردم هم توجه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیدار رئیسی با علمای اهل سنت سفر رئیسی به عراق رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است