Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به پایان می‌رسد و ۸ تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات، برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان سال ۹۹ را اعلام کرد که این رقابت‌ها به صورت متمرکز و ۲ برد از ۳ بازی، در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور رفت و برگشت این مسابقات روز‌های پنجم تا هشتم اسفند ماه با روزی ۲ دیدار در ساعات ۱۴ و ۱۷ پیگیری می‌شوند و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این بازی‌ها روز‌های نهم و دهم اسفند ماه برگزار خواهند شد تا در نهایت، ۴ تیم برتر برای حضور در مرحله نهایی مسابقات معرفی شوند.

ساعت برگزاری مسابقه دور رفت تیم‌ها (۱۴ یا ۱۷) بر اساس قرعه‌کشی مشخص می‌شود و ساعت بازی دور برگشت، جابه‌جا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

یلی و سال‌افزون جریمه و ۲ جلسه محروم شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان