Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان قدیس ها فقط در فصل جاری لیگ برتر، ۴ بار از روی ضربات آزاد مستقیما توپ را وارد دروازه حریفان کرده است. 

نونو اسپیریتو برای در امان ماندن تیمش از ضربات آزاد خوفناک جیمز وارد پراوز به ادیان الهی پناه برده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ساوتهمپتون و وولورهمپتون ابتدا در جام حذفی و سپس هفته آینده در لیگ برتر با هم رو به رو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی وولوز اعتقاد دارد اگر به وارد پراوز فرصت داده شود، او می تواند تفاوت ساز باشد. 

چگونه می توان جلوی گلزنی او را گرفت؟ تشکیل دادن یک دیوار خوب و سپس جلوگیری از ورود توپ به دروازه و دعا کردن! او یک متخصص است که ضربات خیلی خوبی به توپ می زند. او کیفیتش را نشان داده است. به هر حال این یک چیز محتمل است و هر آن امکان خطا کردن وجود دارد. شما باید خودتان را آماده کنید، دیوار دفاعی را به خوبی تنظیم کنید و سپس کارتان را انجام بدهید. 

وارد پراوز چند گل از روی ضربات آزاد در لیگ برتر به ثمر رسانده است؟

از زمان انجام اولین بازی لیگ برتری خود در فصل ۱۳-۲۰۱۲، ستاره ۲۶ ساله قدیس ها ۱۰ بار از روی ضربات آزاد گلزنی کرده است و این یعنی او با رکورددار تاریخ لیگ برتر یعنی سباستین لارسن فقط یک گل فاصله دارد. در حالی که این فصل هیچ بازیکن دیگری بیش از یکبار از روی ضربات آزاد در لیگ برتر گلزنی نکرده است، ۴ مورد از ۱۰ ضربه آزاد گل شده وارد پراوز در فصل جاری بوده است. 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به پرسپولیس لیست داد؛ بازیکنان موردنظر سرمربی پرسپولیس مشخص شد استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند جسد بی جان نامزد سابق ستاره فوتبال در آپارتمانش پیدا شد حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی ضربات آزاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند