Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@13:12:13 GMT

توئیتر حساب کاربری ترامپ را به طور دائمی تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۳۸۳۴

 به گزارش مهر به نقل از جروزالم پست، شرکت توئیتر اعلام کرد که پس از ممنوعیت فعالیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در این شبکه اجتماعی در ماه ژانویه، ترامپ دیگر هرگز اجازه انتشار پیام در این شبکه را نخواهد یافت.

«ند سیگال» مدیرمالی ارشد توئیتر در مصاحبه‌ای با شبکه سی ان بی سی گفت که «طبق سیاست‌های شرکت توئیتر زمانی که فردی از این پلتفرم حذف شود، دیگر قابل بازگشت نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «سیاست این شرکت آن است که هر فرد چه یک مفسر باشد یا یک مدیر ارشد یا یک مقام دولتی کنونی و یا پیشین نمی‌تواند به خشونت تحریک کند و اگر کسی مرتکب این عمل شد، این شرکت از سرویس دهی به او خودداری می‌کند و سیاست‌های ما به اینگونه افراد اجازه بازگشت مجدد به این شبکه اجتماعی را نخواهد داد».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد