Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ویدئو کلیپ پخش شده برای آیین نکوداشت زنده‌یاد چنگیز جلیلوند در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، تصاویری از فیلم‌هایی که با صدای این هنرمند دوبله شده است، پخش شد.

چنگیز جلیلوند افزون بر بازیگران خارجی، به‌جای هنرپیشه‌های پیش از انقلاب سینمای ایران همچون بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و فردین صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوی نکوداشت این دوبلور، ساخته مجید توکلی، در سالن همایش‌های برج میلاد پخش شد که حاوی تصاویری از فیلم‌های قدیمی ایرانی هم بود.

شبکه نمایش که به‌طور زنده در حال پخش آیین پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، هنگامی که این ویدئو به تصاویر مربوط به بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و فردین، رسید، ارتباطش را با سالن همایش‌های برج میلاد قطع و این بخش را سانسور کرد.

نریشن این ویدئو را حامد بهداد گفته و مهدی امیرپور، نویسنده متن آن بود.

            دیگر مطالب اختتامیه جشنواره فجر را هم بخوانید:            ◾️ معرفی برندگان سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر            ◾️ سخنان رویا افشار، پس از دریافت جایزه بازیگری جشنواره فجر            ◾️ انتظار ۱۴ ساله پوریا رحیمی‌سام برای دریافت سیمرغ بلورین

۵۷۵۷

کد خبر 1485186

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر دوبله تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • «هفت» نیامده رفت!