Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:00:05 GMT

شماره یک پرسپولیس کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۳۹۱۸

شماره یک پرسپولیس کیست؟

کادرفنی پرسپولیس برای بازی بعدی این تیم باید به سوال مهمی پاسخ دهد.

به گزارش برنا؛ پس از محرومیت حامد لک، دروازه‌بان اول پرسپولیس، برای همراهی سرخ‌ها برابر مس رفسنجان، کادر فنی این تیم پس از ماه‌ها نیمکت نشینی به رادوشوویچ این فرصت را داد تا حراست از قفس توری این تیم را برعهده بگیرد. اگر چه خیلی‌ها براین باور هستند که برابر مس دروازه پرسپولیس با تهدید جدی روبرو نشد اما رادو در این بازی خیلی آماده و مسلط نشان داد تا مشخص شود همچنان می‌تواند مورد اعتماد و وثوق کادر فنی پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا پس از کلین شیت رادو و پایان محرومیت لک، رقابت تمام عیاری را درون دروازه پرسپولیس شاهد خواهیم بود تا کادر فنی در نهایت به یکی از این گلر تیمش برای بازی برابر پیکان و حضور در چارچوب دروازه این تیم فرصت دهد؛ هر چند به نظر می‌رسد شانس حضور لک برای بازگشت به قفس توری پرسپولیس بیشتر از رقیب کرواتش است اما رادو هم برای تداوم حضور در ترکیب پرسپولیس برای بازی برابر پیکان ناامید نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان حامد لک دروازه مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا