Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان 39 ساله تیم پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل تراکتور تبریز در دیدار با مس رفسنجان هم موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل تراکتور در تبریز، توانست تیم مس رفسنجان را با یک گل در ورزشگاه آزادی شکست بدهد تا 24 امتیازی شود و خودش را به عنوان مدعی در میان تیم‌های بالانشین لیگ برتر معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنده هفته: ذوب‌آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، در دربی اصفهان با نتیجه 3 بر یک مغلوب سپاهان شد تا کار سفیدپوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال دشوارتر شود. این تیم با یازده امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

ستاره هفته: سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی، کاپیتان 39 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بعد از گلزنی مقابل تراکتور تبریز در دیدار با مس رفسنجان هم موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا باعث شادمانی کادر فنی و هواداران شود و نشان دهد که سن فقط یک عدد است.

چیپ هفته: مهدی قایدی

مهدی قایدی، ستاره تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با نساجی مازندران عملکرد نسبتا خوبی داشت، ضربه پنالتی خود را به صورت چیپ زد اما تبدیل به گل نشد تا این فرصت مناسب رای مهاجم آبی‌پوشان از دست برود.

اخراج هفته: رحمان رضایی

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، بعد از کسب نتایج ضعیف به همراه تیمش با دستور مدیریت باشگاه از هدایت ذوب‌آهن برکنار شد تا نتواند سفیدپوشان دیار زاینده‌رود را در ادامه مسابقات همراهی کند.

گلزن هفته: مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ پرتغال برابر براگا قرار گرفت که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد. همچنین بازیکن اسبق پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال برگزیده شد.

حامی هفته: احمد مددی

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، بعد از دیدار این تیم برابر نساجی مازندران، جلسه‌ای با محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان، برگزار و حمایت قاطعانه خود را از فکری در ادامه مسابقات پیش‌رو اعلام کرد. استقلال با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و امیدوار است قهرمان نیم فصل شود.

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری می‌شود. در حساسترین بازی دو تیم سپاهان و استقلال در اصفهان به میدان می‌روند و پرسپولیس هم میزبان پیکان خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سیدجلال حسینی پرسپوليس احمد مددی تیم فوتبال لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان