Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور از اضافه شدن ۱۰۰۰ دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیرحسین کولیوند، اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت‌های سازمان اورژانس کشور توسعه چشمگیری پیدا کرده و میزان رضایت مردم از عملکرد اورژانس مثبت ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اورژانس هوایی دارای ۴۷ فروند بالگرد در سراسر کشور است و در آینده‌ای نزدیک دو فروند بالگرد دیگر به این ناوگان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد ۱۰۰۰ دستگاه موتورلانس هم به اورژانس موتوری کشور در آینده‌ای نزدیک اضافه می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: هم اکنون تعداد آمبولانس‌های اورژانس کشور از ۲۴۰۰ عدد به ۵۷۰۰ دستگاه رسیده است و با یکی از شرکت‌های داخلی سازنده خودرو برای تولید آمبولانس تفاهم نامه‌ای به امضا رسیده است. همچنین با شرکت‌های خودروساز دیگری در زمینه تولید آمبولانس مذاکراتی را انجام داده‌ایم.

اختصاص ۳۰ درصد از ظرفیت رشته فوریت‌های پزشکی به بانوان

کولیوند تاکید کرد: در حال حاضر اورژانس بانوان راه اندازی شده است و ۳۰ درصد از ظرفیت رشته فوریت‌های پزشکی به بانوان اختصاص یافته است. در زمینه توسعه مانیتورینگ اورژانس و نرم افزارهای مرتبط اقدامات خوبی در سازمان اورژانس کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی نرم افزار لوکیشن باعث شده تا سرعت عملیات و خدمت رسانی به بیماران و مصدومان افزایش پیدا کند و دیگر نیازی به گرفتن آدرس از همراهان بیماران نیست.

کولیوند اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که با یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی امضا شده قرار است از اتوبوس آمبولانس به عنوان بیمارستان و درمانگاه‌های سیار استفاده شود. همچنین با همکاری شرکت راه آهن اورژانس ریلی راه اندازی شده است که از اتوبوس‌های ریلی تولید داخل در اورژانس ریلی استفاده خواهد شد.

وی افزود: اورژانس کشور در زمینه بیماری کرونا و در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات درخشانی به مردم ارائه می‌دهد.

منبع: رکنا

کد خبر 474302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس کشور رئیس سازمان اورژانس کشور پیر حسین کولیوند موتورلانس ناوگان اورژانس کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید چپ کرد (+ عکس)

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند