Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمی که از مدت‌ها قبل مورد توجه یحیی گل‌محمدی بوده، برای سرمربی پرسپولیس پیغام فرستاده که حاضر است پرسپولیسی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مهاجمان لیگ برتری با ارسال پیامی برای پرسپولیس برای حضور در این تیم ابراز آمادگی کرد.

این مهاجم از مدت‌ها قبل مورد توجه یحیی گل محمدی قرار داشته و خودش هم خیلی دوست دارد در نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند اما مشکل اینجاست که با باشگاه فعلی خود قرارداد دارد و سرمربی تیم هم به‌هیچ‌وجه راضی به جدایی او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید این مهاجم لیگ برتری می‌تواند خودش شخصا رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند یا نه؟ اگر قرار باشد پرسپو‌لیس هم به این بازیکن پول بدهد و هم بابت رضایتنامه‌اش هزینه کند، مبلغ بسیار بالایی می‌شود که پرداخت آن حداقل در شرایط فعلی از عهده باشگاه پر‌سپولیس خارج است. اما خود این بازیکن تلاش می‌کند تا در نیم‌فصل دوم پرسپولیسی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی