Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل قرارگاه فرهنگی هنری دانشجویی فارس با محوریت بسیج دانشجویی در شیراز خبرداد و گفت: این قرارگاه با هدف تعامل و هم افزایی واستفاده از ظرفیت هنری رسانه‌ای استان راه اندازی خواهد شد.

موسوی همچنین راه اندازی و تشکیل قرارگاه هنری و رسانه‌ای که بتواند تمامی فعالیت‌های ارگان‌ها و نهاد‌ها را پوشش دهد و محل اجتماع و هم افزایی افراد توانمند وعلاقه‌مند به فعالیت‌های هنری ورسانه‌ای باشد را از اهداف آینده این قرارگاه برشمرد و اضافه کرد: از جمله کار‌های فرهنگی هنری که خود نوعی جهاد است کار برای دفاع مقدس است و این جهاد هنری واقعا لازم وضروری است و لازم است که دانشجویان هنرمند به طور ویژه به این مهم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین کشف استعدادها، ساماندهی آن‌ها در قالب انجمن ها، توانمند سازی دانشجویان هنرمند و تشکیل انجمن‌های هنری استانی با هدف نفش، آفرینی تخصصی را ازجمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ذیل راه اندازی قرارگاه فرهنگی هنری فارس دانست.

گفتنی است ساماندهی برگزیدگان جشنواره ققنوس، برای اولین بار اجرایی شده و در هیچ مجموعه‌ای نظیر آن وجود نداشته وندارد و تلاش مسئولان این است که تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای ققنوس، تولید ملی شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه فرهنگی هنری ققنوس فارس بسیج دانشجویی فرهنگی هنری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان در آبان ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این رویداد ادای دین به باورهای دینی مردم و جزو نوآوری‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) است. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد هاشمی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار مدیران و دبیران جشنواره امام رضا (ع) اظهار داشت: در دور جدید جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری رضوی چند ایده مرکزی برای این کار وجود داشت که برای تخصصی شدن به سمت کارهای مردمی و اثرگذار پیش برود.

وی افزود: دومین ایده استفاده از چهره‌های فرهنگی و هنری بود که در صدر آن فرهاد قائمیان با تعهد همیشگی و عشق به امام رضا (ع) این مسئولیت را پذیرفت و اهتمام کامل و ویژه به کار گذاشتند؛ دیگر افرادی که همت کردند تا جشنواره‌ای برگزار شود و با کارگاه‌ها و رویکرد آموزشی آن دامنه‌های جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر شکل بگیرد. با این مجموعه کارها، به این هدف خود نزدیک‌تر شدیم.

قائم مقام وزیر فرهنگ اضافه کرد: تلاش شد با تجمیع جشنواره‌های همگون و با اهتمام اعضا در بخش‌های سیاستی و اجرایی، کار قوام بیشتری پیدا کرده است.

برگزاری جشنواره دینی فیلم رضوان در آبان ۱۴۰۳

هاشمی گفت: اختتامیه اولین فیلم دینی فیلم رضوان آبان ۱۴۰۳ با دبیری محمدحسین لطیفی در این دوره از جشنواره رضوی برگزار می‌شود که امید است نقطه عزیمتی در این کار شود و با این کار ادای دینی در باورهای دینی مردم کرده باشیم و کار مؤثری باشد و این رویداد جزو نوآوری‌های جشنواره امام رضا (ع) است.

وی عنوان کرد: تلاش شده تا خروجی‌های جشنواره‌ها را تا انتها دنبال کنیم تا نتایج اثرگذاری داشته باشد و در خروجی انتهایی کار این نیت را به منصه ظهور برسانیم و به سبد محصولات رویدادهای مردمی اضافه شود.

قائم مقام وزیر فرهنگ با بیان اینکه راهبری جشنواره دوره بیست‌ویکم با مدیریت فرهاد قائمیان انجام شده است، عنوان کرد: امسال در کنار دیگر رویدادها، روایت آوای رضوی با حضور هوشنگ جاوید و احمد صبری به دبیری سیدمجتبی ذبیحی در حال انجام است، همچنین جشنواره روستایی رضوی در سطح ملی و به صورت حرفه‌ای با دبیران تراز ملی شکل مطلوبی به خود گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 748336

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه