Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمود جعفرزاده مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل از افتتاح دفتر کانون خدمت رضوی شهدای کمانگرکلا بابل در چهل ودومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

او در مراسم افتتاح این دفتر با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهل سال عمر خود از مرز پختگی گذشت و قوی‌تر از گذشته و قدرتی اثرگزار در سطح جهانی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفرزاده افزود: از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسط و گسترش معنویت برگرفته از اسلام عزیز است و ایران اسلامی پایگاه معنوی براساس معارف اسلامی در سطح جهانی تبدیل شد.

او با اشاره به آغاز فعالیت کانون خدمت رضوی محله کمانگرکلای بابل، خدمت به مردم را با عطر خوش رضوی یک توفیق ویژه عنوان کرد و گفت: حضرت امام رضا علیه السلام، ولی نعمت ما در این سرزمین است و هر چه داریم در پناه ایشان به دست آمده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ بوده و تمام فعل و خدمت ما در ضل توجهات و معطر به بوی خوش رضوی شود.

جعفرزاده با اشاره به نوع فعالیت کانون خدمت رضوی، افزود: انجام امور خیریه، رفع محرومیت، فعالیت‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله خدمات این دفتر است و خیران عزیز با کمک به خادمیاران رضوی در این کانون خیرات خود را به نام مقدس امام رضا مزین کنند.

مهدی صفرزاده مسوول کانون خدمت رضوی شهدای کمانگرکلا هم در این مراسم، گفت: از سه ماه قبل برای رفع محرومیت به صورت غیر رسمی کار را با توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه به ارزش ریالی۲۳میلیون تومان در بین خانواده‌های محروم منطقه در سه مرحله انجام دادیم.

او افزود: امیدواریم که با عنایت، ولی نعمت ما حضرت ثامن الحجج این خدمات گسترش بیشتر و متنوع تری پیدا کند.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون خدمت رضوی انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی کانون خدمت رضوی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)