Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان در اقدامی ابتکاری و در نوع خود بدیع، اقدام به گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی با محوریت توییتر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان در اقدامی ابتکاری و در نوع خود بدیع، اقدام به گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران بصورت هماهنگ در فضای مجازی با محوریت شبکه اجتماعی توییتر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

این مراسم مجازی در حالی برگزار شد که در یک سال گذشته و در اثنای همه گیری کرونا، بسیاری از کشورهای جهان، از برگزاری حضوری یا مجازی روز ملی در نمایندگی های خود در دیگر کشورها خودداری کردند.

به رغم این محدودیت که نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران نیز با آن رو به رو بودند، لکن وزارت امور خارجه با همکاری گسترده نمایندگی های دیپلماتیک کشور در اقصی نقاط جهان، این روز غرورآمیز و ملی را با انتشار یک رشته توییت متشکل از 6 توییت به زبان های مختلف در شبکه اجتماعی توییتر گرامی داشت.

نخستین توییت از این رشته توییت به تصویری گرافیکی منقش به جمله «چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران» اختصاص داشته که به 40 زبان طراحی شده و از سوی نمایندگی ها در خارج از کشور منتشر شد. در توییت دوم نیز با انتشار کلیپی تصویری از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود ملی کشور میزبان که مزین به پرچم های ملی دو کشور بود، تمامی نمایندگی ها در خارج از کشور به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام نموده و عرف دیپلماتیک را در قبال کشور میزبان به جا آوردند.

سومین پیام توییتری به انتشار پیام تصویری محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه اختصاص داشت که به 18 زبان زیرنویس شده و از سوی نمایندگی های کشورمان نزد دیگر کشورها و سازمان های بین المللی، پیام ایشان را که تاکیدی بر ایستادگی و مقاومت بیش از چهار دهه ای مردم ایران در برابر زورگویی و قلدرمابی بود، به گوش جهانیان رساندند.

توییت‌های چهارم و پنجم نیز به پیام روسای نمایندگی‌های کشورمان در اقصی نقاط جهان و همچنین پیام مهمانان ویژه از آن کشورها اختصاص یافته و درنهایت، این رشته توییت با انتشار نماهنگی از جاذبه های طبیعی، تاریخی و میراث فرهنگی ایران و همچنین گوشه ای از موفقیت ها و دستاوردهای کشورمان در حوزه های مختلف که بصورت اختصاصی از سوی وزارت امور خارجه تهیه شده بود، پایان یافت.

علاوه بر این اقدام هماهنگ و گسترده، نمایندگی های کشورمان برنامه های اختصاصی خود را نیز در دیگر شبکه های اجتماعی و پلتفرم های ارتباطی منتشر کرده و پیروزی انقلاب اسلامی را در بیرون از مرزهای کشور با تمام ظرفیت های موجود گرامی داشتند و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را در آغاز چهل و سومین سال حیات خود به گوش جهانیان رساندند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران اقصی نقاط جهان وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت