Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند روز اخیر یک ویدیو خصوصی از فیلم عروسی مهرداد میناوند در فضای مجازی منتشر شد که باعث ناراحتی خانواده مهرداد میناوند شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویدئویی از مرحوم میناوند و همسرش منتشر شده که باعث دلخوری خانواده او شده است. این ویدئو توسط بعضی کاربران دست به دست در فضای مجازی می چرخد که مربوط به عروسی مهرداد میناوند ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر مهرداد اما با گلایه از این اتفاق تاکید کرد انتشار آن باعث دلخوری و ناراحتی‌شان شده است. او همچنین از مردم تقاضا کرد این ویدئو را ریپورت و یا آنکه از انتشار آن خودداری کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد میناوند اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهرداد میناوند مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن