Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۱کلیه روستاهای واجد شرایط لرستان گازرسانی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمآباد، کرم گودرزی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه در ارتباط با پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد الیگودرز اظهار داشت: پروژه گازرسانی به شهرستان شول‌آباد جهت گازرسانی به بیش از 50 روستا به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های شرکت ملی گاز است که اکنون بیش از 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که  تلاش می‌کنیم ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از کرونا کلیه پروژه‌های شرکت  گاز فعال بودند افزود: از ابتدای امسال تاکنون پروژه گازرسانی به 185 روستا و249 واحد صنعتی انجام شده و خوشبختانه براساس شاخص‌های شرکت ملی گاز با ضریب نفوذ بیش از 91 درصد روستایی و 99.9 درصد گازرسانی شهری جزءاستان سبز هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: از تعداد  488 روستا گازرسانی نشده در استان لرستان اکنون در 192 روستا عملیات گازرسانی در حال اقدام است که در همین راستا با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان 1401کلیه روستاهای واجد شرایط گازرسانی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان: گاز تا خرداد 1400 به خاش می‌رسدتنها 11 درصد مصرف گاز استان یزد در بخش خانگی استفاده می‌شودگازرسانی به 2366 خانوار روستای جنوب آذربایجان‌غربی با اعتبار 218 میلیارد ریال انجام شد

وی بیان کرد: از تعداد 2 هزار 369 روستای واجد گازرسانی در استان لرستان هزار و  81 روستا با  153 هزار و 844 خانوار و در بخش شهری نیز  335 هزار خانوار شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.

گودرزی گفت: یکی از سیاست‌های مهم و کلیدی وزارت نفت و شرکت ملی گاز جایگزینی گاز به عنوان  یک سوخت ارزان، پاک و دوست دار محیط با سوخت مایع است که در همین راستا در استان لرستان تعهد شرکت گاز لرستان جایگزینی 200 هزار متر مکعب در ساعت گاز به جای سوخت مایع امسال بود که خوشبختانه محقق شده است.

وی تصریح کرد: در استان لرستان هزار و827 صنایع بزرگ و کوچک از شرکت گاز ،گاز دریافت می‌کنند و با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در استان داریم هیچ گونه محدودیتی در گازرسانی صنایع نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در رابطه با مطالبات شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: شرکت گاز استان بیش از 164 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد که عمده این طلب‌ها در بخش صنعتی است بر همین اساس در حوزه صنعت سیمان دورود، نساجی بروجرد و نیروگاه خرم‌آباد حدود 40 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار هستند.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان لرستان از اماکن عمومی و دولتی حدود 19 میلیارد تومان، بخش تجاری4.2 میلیارد تومان، آموزشی 10 میلیارد و 300 میلیون تومان طلب دارد.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان شرکت گاز لرستان میلیارد تومان گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا عطایی در دیدار با فرماندار شیروان با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها و طرح‌های در حال اجرای شهرستان شیروان گفت: در شهرستان شیروان سالانه بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی این شهرستان استحصال و در مخازنی با حجم ۳۲ هزار مترمکعب ذخیره سازی می‌شود و پس از گندزدایی از طریق ۱۳۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرای این شهرستان افزود: برای اتمام طرح‌های ناتمام این شهرستان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به طرح‌های امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: اولین گام شرکت در سال ۱۴۰۳ اتمام طرح‌های نیمه تمام است و در تعریف پروژه‌های جدید نیز اولویت با شهر‌ها و روستا‌هایی است که مشکلات بیشتری دارند.
دولت اسماعیل زاده فرماندار شهرستان شیروان نیز در این دیدار افزود: در این شهرستان طرح‌های آبرسانی در حال اجرا را به وضوح مشاهده می‌شود و این نشان دهنده‌ی عزم راسخ شرکت آبفا برای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی مطلوب به آن‌ها است.
اسماعیل زاده افزود: در سال ۱۴۰۲ ما بیشترین اعتبار را به آبرسانی اختصاص دادیم و در سال جدید نیز با توجه به نیاز آبی که در شهر‌ها و روستا‌ها مشاهده می‌شود سعی خواهیم کرد همچون گذشته اعتبارات بیشتری به موضوع آبرسانی اختصاص دهیم.
شهرستان شیروان دارای ۵ شهر و ۱۳۴ روستا در مجموع، ۶۶ هزار مشترک آب دارد.

دیگر خبرها

  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»