Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده و از اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"احمد علی مقدم" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل، تلاش مضاعف، بصیرت و اتحاد مسئولان کشور از عوامل اصلی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی در رابطه با اعمال تحریم های بیگانگان و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "آمریکا و سه‌کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیرپا گذاشته‌اند حق ندارند شرط و شروط بگذارند، آنها به هیچکدام از تعهدات برجامی‌شان عمل نکرده‌اند"، افزود: امریکا در تمام طول تاریخ، عهدشکن و حیله گر بوده، چنانچه که رفع کوتاه مدت تحریم ها و اعمال دوباره و چند برابری تحریم ها در شرایط مختلف توسط ناقضان برجام، گویای ادامه دار بودن بدعهدی امریکاست. همچنین دولت‌های اروپایی در ماجرای برجام هیچ کاری برای ما نکردند و  توافق نامه برجام هیچ فایده ای برای ما نداشته است لذا آنها حق هیچ گونه شرط گذاری برای برجام را ندارند و فقط ایران حق شروط گذاری جدید برای برجام را دارد چراکه پایبند و متعهد به برجام بوده است.

مقدم گفت: امریکا و همدستانش اگر تمامی تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف و شعارهای فریبنده بردارند، ایران به تعهدات برجامی برمی گردد و در غیر این صورت هیچ گونه اقدامی از سوی دولت ایران نباید صورت گیرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سیاست قطعی جمهوری اسلامی و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست بر نخواهیم گشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تنش های داخلی و خارجی در امریکا، بحران کرونا، عدم مدیریت شرایط به وجود آمده حاصل از این بیماری و اخراج فضاحت بار ترامپ از کاخ سفید، همه حکایت از شکست این قدرت پوشالی در جهان دارد، تصریح کرد: صحبت از دوران پسا امریکا نشان دهنده قدرت پوشالی و پوسیده امریکا است. مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند "آمریکا هم مثل شوروی در شرف اضمحلال است و این یک واقعیت انکارناپذیری است" چنانچه که یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نیز ناشی از ترس و اضطراب از واقعیت افول آمریکا در محیط بین المللی و داخلی است. همچنین اعترافات گذشته اسرائیل، پشتیبان و حامی همیشگی امریکا مبنی بر اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، بیانگر درست از آب در آمدن پیش بینی رهبر معظم انقلاب دارد.

وی گفت: به فرموده امام خامنه ای برجام، سیاه نمایی و خسارت محض بود لذا ایران نیازی به اجرای برجام ندارد چراکه ملت ما از تحریم های چندساله در جهت فرصت سازی،  توانمند سازی و خودکفایی استفاده کرده و با اجرای منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی مشتی محکم بر دهان استکبار زده است.

این فعال سیاسی بیان کرد: جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامی دریافته است که کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن غدار، آن را جسورتر می کند زیرا طبیعت متجاوز خواسته های مضاعف است و تا تعطیلی کامل توانمندی های کشور ما دست بر نمی دارد لذا ملت با بصیرت ایران اسلامی فهمیده‌ که راه‌حل مشکلات، مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ امریکا نیست بلکه راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است.  پس نباید به این دشمن هزار رنگ و خائن اعتماد کرد.

وی با تاکید بر اینکه خطای محاسباتی آمریکا در قبال ایران ادامه دارد و همچنان درک و شناخت صحیحی از ملت ایران ندارند، ادامه داد: آمریکای جنایتکار یک الگوی شکست‌خورده از مکاتب بشری برای اداره جامعه است و  در تمام این سال ها در فکر ضربه زدن، توطئه و ایجاد نا امنی در کشور ما بوده و از هیچ خیانتی نیز دریغ نکرده است اما جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند سربلند ایستاده، لذا چشم انتظاری برخی مسئولان به وعده‌های سرخرمن خارجی ها و بیگانگان با فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب هم خوانی ندارد و به فرموده ایشان "با نشستن و تماشا کردن هیچ کاری پیش نمی‌رود". بنابراین باید مسئولان با حضور خستگی ناپذیر در میدان کار و عمل، مولفه های قدرت ملی را افزایش دهند و موجبات سرافرازی ایران اسلامی را همچون ۴۲ سال گذشته، فراهم آورند و آنها را نیز حفظ کنند.

مقدم یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: «یکی از اشتباه‌های بزرگ این است که مرعوب قدرت دشمن شویم و یا در امور سیاسی و اقتصادی به دشمن امید ببندیم». امریکا فکر می کند هر چه بیشتر از اهرم فشار علیه ملت ایران استفاده کند و تحریم های بیشتری اعمال کند زودتر به اهدافش می رسد و در نتیجه ملت ایران کوتاه خواهند آمد. اما این شیطان بزرگ نمی داند که ترفندهای آنان نخ نما شده زیرا طی سال ها دشمنی، ملت ایران آبدیده شده و به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده است و از هیچ گونه اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده است چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و  ذلیلانه است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه عبور از بسیاری از مشکلات و تحریم های گذشته با هماهنگی و اتحاد بوده، خاطر نشان کرد: متاسفانه هر کجا که  به دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه نشده و یا جدی گرفته نشده و عملی نشده اند، شاهد عقب ماندگی های کشور و پیشروی دشمن بوده ایم لذا مسئولان و دست اندرکاران مملکت باید به فرمایشات این حکیم فرزانه و سکاندار مجرب انقلاب اسلامی توجه کامل داشته و آنها را عملی کنند تا کشور گلستان و چشم طمع دشمنان نیز کور شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی قدرت پوشالی مرعوب قدرت شکست خورده ملت ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به انجام عملیات وعده صادق، گفت: اگر دشمن خباثت کند، اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار علی فدوی در آیین اجلاسیه شهدای شهرستان باشتف اظهار داشت: در عملیات وعده صادق با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این یک رویه شد و اگر دشمن از این نوع خباثت‌ها کند اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه 15 مهرماه سال گذشته آمریکایی‌ها آمدند و فرماندهی را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: اگر آمریکا و دیگر خبیثان دنیا رژیم صهیونیستی را همراهی نمی‌کردند، تا الان نبودند.

فدوی با بیان اینکه یکی از تبلورهای خاص باطل درست کردن رژیم غیرقانونی، غاصب، کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی برای خباثت و تامین منافع خود بوده است، عنوان کرد: این رژیم غاصب رفت کنسولگری ما را زد و عزیزان ما را شهید کرد و امام خامنه‌ای 3 بار فرمودند حتما تنبیه می‌کنیم و‌ ما پرقدرت تنبیه کردیم که همه عالم دیدند.

وی ابراز کرد: بزرگترین پایگاه هوایی رژیم غاصب را زدیم و البته امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ و غرب تلاش کردند در یک سانسور همه جانبه اخبار بیرون نیاید، اما کم کم تصاویری که مردم گرفته بودند بیرون آمد و بزرگی این عملیات را دنیا مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به روند تشکیل حکومت اسلامی در ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بیش از 36 سال است که مقام معظم رهبری امامت انقلاب را بر عهده دارد و ما را رهبری دائمی می‌کند که به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

فدوی با اشاره به اینکه شهیدان بهترین و قوی ترین ادله برای انجام کارهای بزرگ هستند، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن جمعیت و جغرافیای کم در کشور بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که باید دائم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم که خودمان بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه وزیر خزانه‌داری آمریکا و مسئول فعلی جنگ گفته ما تاکنون نتوانسته‌ایم در مقابل ایران یک پیروزی به دست بیاوریم و همواره شکست خورده‌ایم، ادامه داد: این به خاطر پایداری، صبر و استقامت همه مردم است و این مسیر باید ادامه یابد تا همه مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید