Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز وضعیت جوی و دریایی استان نسبتا آرام است و طی ساعات بعد از ظهر در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس وزش باد سطحی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فردا (جمعه) با توجه به ملایم بودن سرعت باد در ساعات صبح، پدیده شاخص مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی خواهد بود که احتمال کاهش میدان دید افقی نیز دور از انتظار نیست.

سی سی پور اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا تا یکشنبه هفته آینده در مناطق فراساحل جزیره لاوان (به سمت غرب) افزایش سرعت باد شمال غربی خواهیم داشت و توصیه می‌شود که تردد کشتی‌های تجاری به سمت مناطق شمالی و غربی خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان با بیان اینکه بامداد امروز حاجی آباد با دمای ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود، عنوان کرد: از فردا تا اوایل هفته آینده کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس توفانی می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده روز چهارشنبه اظهار کرد: روزهای پایانی هفته جاری جزایر قشم، هرمز، هنگام، کیش، سیری، بوموسی، لاوان، لارک، تنب بزرگ و تنب کوچک تحت تاثیر شرایط ناپایدار دریایی، توفانی خواهد بود که از ظهر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

حسن‌زاده، وزش باد شدید و مواج شدن دریا را همراه با مخاطره دانست و بیان کرد: مردم، ورزشکاران، دریانوردان، صیادان و آبزی‌پروران مراقب باشند و از هرگونه ورزش و تفریح دریایی و همچنین تردد شناورهای مسافری و تجاری بزرگ و کوچک دوری کنند.

وی از آمادگی دستگاه‌های امداد رسان به‌ویژه در مناطق دریایی نیز خبر داد و گفت: صیادان و آبزی‌پروان نیز برای جلوگیری از آسیب‌ احتمالی به تورهای صید و قفس ‌های پرورش ماهی مراقبت‌های لازم را درنظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • مواج شدن دریا از امشب در خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب غربی
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان