Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@19:16:33 GMT

گل عالی«طارمی» سوخت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۴۶۵۹

گل عالی«طارمی» سوخت

- تیم فوتبال پورتو با گل «مهدی طارمی» در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های پرتغال در زمین براگا به تساوی یک بر یک رسید. پورتو در حالی‌که ۹ نفره بود در دقیقه ۱۱۲ پیروزی را از دست داد.

قدس آنلاین: بامداد پنجشنبه در نخستین دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های پرتغال، پورتو در زمین براگا به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار عجیب، ۱۱۵ دقیقه ادامه یافت.

«مهدی طارمی» که در این فصل عملکرد درخشانی در پرافتخارین باشگاه کشور پرتغال داشته است از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و بازهم ستاره تیمش بود.

در دقیقه نهم اشتباه دروازه‌بان میزبان در خروج از دروازه و دفع ناقص توپ موجب شد تا طارمی با تیزهوشی و ضربه‌ای تماشایی، تنها گل میهمان را به ارمغان بیاورد.

با این اوصاف طارمی به روند گلزنی‌های خود در فوتبال پرتغال ادامه داد. وی چند روز قبل به‌عنوان بهترین بازیکن ماه فوتبال پرتغال انتخاب شده بود.

در دقیقه ۷۰ «لوییس دیاز» هافبک تیم پورتو از زمین بازی اخراج شد.

در اتفاقی عجیب و در اواخر بازی، آمبولانس برای انتقال بازیکن مصدوم به زمین چمن آمد اما پس از لحظاتی خاموش شد تا بازیکنان دو تیم برای خارج کردن آمبولانس از زمین دست به کار شوند.همین معطلی موجب شد تا داور برای نیمه دوم، ۱۵ دقیقه وقت اضافه در نظر بگیرد.

در دقیقه ۸۷، طارمی تعویض شد و جای خود را به «اونیلسون» داد.

در دقیقه ۹۶، «متئوس اوریبه» هافبک کلمبیایی میهمان هم اخراج شد تا پورتو ۹ نفره شود.

حملات همه جانبه براگا در دوازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نتیجه داد و «باربوسا» دروازه پورتو را گشود تا براگا از شکست فرار کند.

پنجشنبه شب در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، استوریل میزبان بنفیکا خواهد بود. بازی‌های برگشت نیز، ۱۳ اسفندماه برگزار خواهد شد تا چهره فینالیست‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏