Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از تهیه و انتشار کتاب صوتی سرباز وطن مختص سوادآموزان و نابینایان سراسر کشور در این استان خبر داد.

او با اشاره به اینکه تهیه و تدوین کتاب سرباز وطن از سوی نهضت سوادآموزی استان به معاونت سوادآموزی نهضت سوادآموزی کشور پیشنهاد داده شد، افزود: این کتاب با همکاری کارگروه تالیف معاونت سوادآموزی استان‌های خراسان شمالی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، قم، خراسان رضوی و جنوبی برای استفاده سوادآموزان تهیه و تدوین شد و هم‌اکنون با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب کتاب صوتی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رونمایی از ۲ عنوان کتاب نهضت سوادآموزی در چهارمحال و بختیاری

براتی اضافه کرد: این کتاب در سه فصل آشنایی با زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت، ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار از نگاه مقام معظم رهبری و وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است.

او از راه‌اندازی نخستین مرکز یادگیری محلی سوادآموزان مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات آموزشی پایه و تکمیلی و آموزش‌های پس از سواد آموزی و آموزش مهارت زندگی فعال شده است.

براتی ادامه داد: در این مرکز علاوه بر نیاز سنجی آموزشی در زمینه مهارت‌های اساسی زندگی، حقوق شهروندی و مهارت‌های زندگی و اجتماعی نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کتاب صوتی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد