Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:11:31 GMT

افتتاح گلخانه هیدرو پونیک ۵.۵ میلیارد تومانی در اهر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۴۸۷۳

افتتاح گلخانه هیدرو پونیک ۵.۵ میلیارد تومانی در اهر

به گزارش نجشنبه ایرنا، با بهره برداری از فاز نخست گلخانه هیدروپونیک شهرستان اهر، برای ۱۰ نفر از جوانان جویای کار فرصت شغلی ایجاد شد.

همچنین در راستای افتتاح طرح های عمرانی و توسعه ای شهرستان اهر به مناسبت ایام الله دهه فجر، خانه ورزش روستاهای رشت آباد و خونیق شهرستان اهر با اعتبار ۲۵ میلیون تومانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دندانپزشکی مرکز بهداشت قشلاق شهرستان اهر با تسهیل دسترسی به خدمات دهان و دندان جمعیت ۱۰ هزار نفری ۵۴ روستا نیز به بهره برداری رسید؛ برای ساخت این بخش ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای کولی‌درق، قلعه شامی، کرملو و جوانشیخ با ۱۱۰ خانوار، ۱۵ کیلومتر شبکه گذاری و صرف یک میلیارد تومان هزینه، از دیگر رویدادهای توسعه ای شهرستان اهر در دهه‌ی فجر به شمار می رود.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای آذربایجان شرقی اهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای آذربایجان شرقی وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای آذربایجان شرقی اهر دهه فجر اخبار کنکور شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه