Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه به استقلال کامل دفاعی رسیده‌ایم، گفت: بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کرد ضربه‌های محکم‌تری به کشورمان وارد کند، اظهار داشت: با همه دشمنی‌ها، ایران توانست از سختی‌ها عبور کند و بار دیگر این دشمن بود که شکست را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن با نقشه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کرد امنیت منطقه را خدشه‌دار کند، افزود: مردم با حضور خود در صحنه ثابت کردند اتحاد و همدلی‌اشان موجب یاس و شکست دشمن خواهد بود.

امیر حاتمی با بیان اینکه خواست مردم در حوزه استقلال و دفاع به صورت صد‌در‌صدی محقق شده است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته پس از استقلال دفاعی به زودی به استقلال کامل اقتصادی خواهیم رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین به افتتاح پنج طرح بزرگ صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: افتتاح این طرح‌ها نشان از محقق شدن جهش تولید در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: نتیجه آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته‌ای مستحکم شده است گفت: همه این‌ها هزینه‌های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاورد‌ها و حرکت در مسیر خود کفایی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه خون‌های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه‌ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر دفاع حاج قاسم سلیمانی دفاع اقتصاد مقاومتی وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای