Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ از زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد مردم بسیاری از نظر معیشتی با مشکل مواجه شدند، به همین سبب سپاه سامانه مهر کریمانه را تشکیل داد تا در قالب کمک‌های مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا و مستضعفان یاری برساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یک سال است که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و علاوه بر مبتلا کردن عده بسیار زیادی از مردم و مرگ و میر به زندگی و کسب و کار افراد نیز آسیب وارد کرده است، در این یک سال مشاغل بسیاری با مشکل مواجه شدند و جمعیت زیادی از مردم آسیب دیدند به طوری که از عهده تامین مخارج خود و خانواده برنمی‌آمدند، به همین سبب سپاه اقدام به تشکیل سامانه مهر کریمانه کرد تا بتواند در قالب کمک‌های مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا و مستضعفان یاری برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی اصفهان نیز پیرامون کمک‌های مومنانه سپاه به آسیب دیدگان کرونا گفت: امسال معیشت مردم به خاطر کرونا آسیب دید، سپاه اقدام به تشکیل سامانه "مهر کریمانه" کرد تا به این وسیله به افراد آسیب‌دیده کرونا و مستضفعان کمک کند. در این زمینه جلساتی با استاندار و امام جمعه اصفهان برگزار و همچنین از ظرفیت کمیته امداد و خیران نیز برای شناسایی افراد آسیب دیده استفاده شد.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون 700 هزار بسته معیشتی توزیع شد، 800 سری جهیزیه به زوج‌های جوان تقدیم شد، یکهزار و 150 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و همچنین 150 زندانی نیز در طرح کمک مومنانه از زندان آزاد شدند.

برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمیرزمایش سراسری کمک مومنانه ‌در زنجان برگزار می‌شود‌نهضت کمک مومنانه ویژه ایام‌الله دهه فجر در نطنز اجرایی می‌شود

وی ادامه داد، به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) نیز با استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان 10 هزار بسته معیشتی تهیه و تحویل مجموعه جهادی استان و سپس تحویل نواحی مقاومت شد و بین افراد آسیب دیده کرونا و مستضعفان توزیع شد.

از زمانی که کرونا آمد مردم بسیاری با مشکل مواجه شدند، اما سپاه که در تمام سختی‌ها و مصائب کنار مردم است این بار نیز آستین همت بالا زد و با طراحی زیبای کمک مومنانه و با یاری نهادهای خدمت‌رسان دست یاری به سوی مردم دراز کرد و با آنها همراه شد به گونه‌ای که تا کنون هزاران بسته معیشتی بین مردم آسیب دیده از کرونا و دیگر نیازمندان توزیع شد و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

کمک‌های مومنانه بدون شک پس از پایان یافتن دوران بیماری کرونا نیز ادامه خواهد یافت و بهانه‌ای خواهد بود تا دست مستضعفان گرفته و بخشی از نیازهایشان برطرف شود.

انتهای پیام/164/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا کمک های مومنانه افراد آسیب دیده کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب