Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هر یک از ۱۷ شهرستان یک دفتر در ایام تعطیل فعال بوده تا خدمات لازم را ارائه کند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز پیشخوان آذربایجان‌غربی صاحب دفترچه بیمه سلامت شوند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان صدور اولیه بیمه رایگان سلامت برای تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه، می‌توانند به صورت مجازی اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: متقاضیان بعد از ثبت‌نام بیمه، تحت پوشش بیمه پایه درمان قرار می‌گیرند و اعتبار این بیمه به مدت ۶ ماه است و می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

جعفری اضافه کرد: در راستای مدیریت هزینه‌ها و جهت رفاه حال بیمه‌شدگان این سازمان در بخش دارویی، تایید داروهای بیماران از طریق سامانه تایید دارو انجام می‌گیرد و متقاضیان جهت دریافت خدمات به سامانه میزخدمت الکترونیک این سازمان مراجعه کنند.

وی با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال ۱۳۹۳ اجرا شده و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان شامل صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بیمه سلامت دولت تدبیر و امید ایرنا ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمه سلامت دولت تدبیر و امید آذربایجان غربی بیمه سلامت دولت تدبیر و امید ایرنا ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند