Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت وزنه برداری استان همدان از هیئت های پویا و با نشاط است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در حاشیه بازدید از مسابقات وزنه برداری بانوان استان همدان با بیان اینکه هیئت وزنه برداری استان همدان با حضور حجت الاسلام حمیدوند از هیئت های فعال و با نشاط استان است، گفت: تلاش می کنیم مشکلات هیئت وزنه برداری در خصوص توسعه زیرساخت ها رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از فعالان و دست اندرکاران هیئت وزنه برداری، تاکید کرد: وحدت و همدلی بین رئیس هیئت، ارکان و ورزشکاران امری بسیار حیاتی است چراکه موجب ارتقاء جایگاه هیئت می شود لذا امیدواریم بیش از پیش شاهد درخشش این ورزش در استان همدان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهمی که به همه ورزشکاران توصیه می کنم پرورش چند وجهی است به نحوی که در کنار ورزش به پرورش علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره نیز توجه داشته باشند چراکه ایام جوانی زودگذر است.

وی تصریح کرد: در بحث تحصیل بانوان در حال حاضر دانشگاه ملی نهاوند در رشته های متنوع آماده پذیرش ورزشکاران دارای شرایط لازم است لذا توصیه می شود از فرصت موجود کمال استفاده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان نهاوند مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی هیئت وزنه برداری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد