Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دوچرخه‌سواری در سال‌های گذشته تنها مختص شهرستان سنندج بود و تنها دوچرخه سوارهای سنندجی به مسابقات قهرمانی اعزام می‌شدند اما بنا داریم بعد از کاهش همه‌گیری ویروس کرونا و ورود استان به حالت سفید، هیات دوچرخه‌سواری در  تمام شهرستان‌ها فعال کنیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای استان بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کردستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان رتبه دوم کشور دارد.

احمدی کسب رتبه دوم کشوری مسابقات اولین مرحله لیگ کوهستان در سال ۹۸، کسب رتبه دوم مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان سردشت و کسب رتبه چهارم در مسابقات استعدادیابی کشور را از عناوین برتر هیات دوچرخه‌سواری کردستان عنوان کرد.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه هیات دوچرخه‌سواری استان توجه به برنامه استعدادیابی و شناخت مستعدهای استان است که این امر لازمه وجود یک نگاه استانی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

احمدی گفت: اگرچه شیوع ویروس کرونا ورزش دوچرخه‌سواری را نیز تحت تاثیر قرار داد اما ورزشکاران کردستان به صورت تمرین در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی خود را حفظ نموده‌اند طوریکه امسال موفق به کسب رتبه سوم کشوری در مسابقات اولین مرحله لیگ کوهستان در تهران شدیم.

وی در ادامه گفت: هیات دوچرخه‌سواری کردستان اسپانسر ندارد و چون هزینه دوچرخه و لوازم آن بالاست لذا انتظار داریم حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان و نهادهای ورزشی مرتبط از دوچرخه‌سواری استان بیشتر شود.

احمدی ادامه داد: برای یک دوچرخه‌سوار اگر بخواهد تجهیزات و دوچرخه لازم را برای دوچرخه سواری تهیه کند حدود ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان هزینه دارد و نیز با توجه به اینکه اکثر دوچرخه‌سواران از خانواده‌های متوسط جامعه هستند بازهم می‌طلبد مسئولان این ورزشکاران را یاری نمایید.

وی افزود: از دیگر دغدغه‌های هیات دوچرخه‌سواری استان نبود پیست مناسب برای دوچرخه‌سواری در شهرستان‌های استان است و با توجه به اینکه پیشرفت ورزش قهرمانی نیازمند پیشرفت ورزش همگانی و وجود امکانات است لذا ایجاد پیست‌های مناسب از جمله مهمترین نیازهای دوچرخه‌سواری استان است. 

احمدی در مورد برنامه‌های آینده هیات دوچرخه‌سواری استان نیز گفت: اولین برنامه هیات بعد از عبور از بحران کرونا سرکشی بیشتر به شهرستان‌ها و توسعه بیشتر این ورزش در کل استان است، توسعه قسمت همگانی ورزش دوچرخه‌سواری با برگزاری سمینارها و همایش‌های مرتبط و نیز استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد از برنامه‌های هیات دوچرخه‌سواری استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های دهگلان و کامیاران در دوچرخه‌سواری فعالیت کمتری داشته اما سایر شهرستان‌ها فعالیت مناسبی دارند و نیز استان کردستان در چهار رشته کوهستان، تریال، سایکل توریست و جاده فعال است.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات دوچرخه سواری کردستان بهمن احمدی دوچرخه سواری هیات دوچرخه سواری استان شهرستان ها کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند