Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دهمین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان به مصاف ایمان شیراز می رود و گیتی پسند نیز این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز (پنج شنبه ۲۳ بهمن) از ساعت ۱۵ در شهر شیراز برابر تیم ایمان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نماینده اصفهان یعنی گیتی پسند این هفته استراحت می‌کند.

تیم کوثر هفته گذشته در یک بازی خانگی به مدافع عنوان قهرمانی یعنی مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۳ باخت تا ۳ امتیاز خانگی را از دست بدهند. شاگردان سعید رستمی از ۸ بازی که انجام داده‌اند در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم ایمان شیراز هفته گذشته به دلیل مشکلاتی که در درون تیم وجود داشت و همچنان این مشکلات وجود دارد، برای دیدار برابر سن ایچ به ساوه سفر نکرد تا این دیدار لغو شود و با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم سن ایچ اعلام شود. ایمان شیراز جز تیم‌هایی بود که دیر تشیکل شد و با گذشت ۹ هفته از لیگ شرایط خوبی ندارد. آنها در حال حاضر هیچ امتیازی ندارند و آخرین تیم گروه ب هستند.

هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود پا به این دیدار می‌گذارند. شاگردان سعید رستمی می‌خواهند اختلاف خود را با تیم ششم افزایش بدهند و به بهبود جایگاه در جدول نیز نیم نگاهی دارند و از طرفی دیگر تیم ایمان شیراز اگر بخواهد از رفتن به دور بعد برای سقوط نکردن جلوگیری کند، باید بازی‌های باقی مانده و به خصوص بازی‌های خانگی را با کسب ۳ امتیاز پشت سر بگذارد.

سایر دیدارهای هفته دهم (پنج شنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۵):

گروه الف:

کراپ الوند _ شهروند ساری

اهورا بهبهان _ فردوس قم

مقاومت البرز _ شهید منصوری قرچک

در این گروه تیم گیتی پسند اصفهان این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه ب:

فرش آرا مشهد _ سن ایچ ساوه

راگا شهر ری _ ملی حفاری اهواز

در این گروه تیم مس سونگون ورزقان این هفته استراحت می‌کند.

کد خبر 474280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران تیم فوتسال بازار روز کوثر بازارهای روز کوثر بازار کوثر سعید رستمی تیم مس سونگون لیگ فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایمان شیراز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی