Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه «جشن انقلاب» به همت حوزه هنری مازندران و با نقالی «علی عظیمی» نقال و تعزیه گردان برجسته استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محوطه هیات بیت العباس (ع) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، شامگاه(22بهمن) به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمعی از شهروندان ساری مرکز مازندران با گردهمایی در محوطه بیرونی هیات بیت العباس (ع) این شهرستان یاد و خاطره روزهای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه که با عنوان «جشن انقلاب» برگزار شد، «علی عظیمی» نقال و تعزیه گردان، در اجرایی متفاوت  در میان استقبال علاقمندان حاضر، به نقالی با موضوع پیروزی انقلاب پرداخت.

همچنین شعر خوانی، اجرای سرودهای انقلابی، دکلمه روزهای پیروزی، برپایی آتلیه عکس (رایگان) با عنوان یادمان فجر 99 و نورافشانی از دیگر بخش های این برنامه بود که با رعایت موازین بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا صورت گرفت.

رییس حوزه هنری مازندران در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اقدام جوانان پرشور و علاقمند هیأت بیت العباس(ع) جهت برگزاری این برنامه، اجرای مردمی فعالیت های هنری را یکی از سیاست‌های حوزه هنری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم برنامه‌های مناسبتی همانند ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیینی و مذهبی همانند محرم و رمضان و ... را باهنر درآمیزیم تا هم برخی هنرهای کهن دیارعلویان را احیا کرده و هم لحن این قبیل مراسم را برای نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان اثرگذارتر کنیم .

«مهدی معصومی گرجی» با ابراز این نکته که حوزه هنری خود نهادی برخاسته از انقلاب است، افزود: همانگونه که انقلاب ما مردمی بود، تلاش می‌کنیم تا مردم را در فعالیت های هنری خود سهیم کرده و برنامه های خود را صرفا در محیط های داخلی (سالن اجتماعات و نمایشگاه ها) محدود نکنیم تا علاقمندان بیشتری از مفاهیم موجود در آثار فاخر هنری بهره‌مند شوند.

 

به گزارش شبستان، هیأت بیت العباس علیه السلام ساری و حوزه هنری مازندران پیش از این نیز در برخی مناسبت ها از جمله ایام محرم در قالب اجرای برنامه های مرتبط هنری و نمایشگاهی همکاری هایی داشته اند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعزیه گردان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علی عظیمی رئیس حوزه هنری مازندران جشن انقلاب حوزه هنری مازندران بیت العباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟