Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هالیوود ریپوتر، پدرو پاسکال در سریال «آخرین بازمانده از ما»، محصول اقتباسی HBO Max از یک بازی ویدیویی به همین نام، با بلا رمزی، همبازی خود در سریال بازی تاج و تخت دوباره همکاری خواهد کرد.

کریگ مازین، که سریال کوتاه و تحسین شده «چرنوبیل» را ساخته فیلمنامه این سریال را نگارش خواهد کرد و به همراه نیل دراکمان مدیر اجرایی پروژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراکمان نویسنده و کارگردان این بازی ویدیویی بوده است. کانتمیر باگالوف، فیلمساز روسی که با «قد دراز» در سال ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم کن حضور داشت، برای کارگردانی سریال انتخاب شده است.

زمانی که اولین نسخه بازی «آخرین بازمانده از ما» محصول سونی و ناتی داگ در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، چندین جایزه از رویداد‌های بازی‌های ویدیویی دریافت کرده و ۱۷ میلیون نسخه نیز فروش داشت.

داستان بازی ۲۰ سال پس از یک ماجرا را روایت می‌کند که تمدن و مدرنیته از بین رفته و داستان بر روی دو شخصیت جوئل و الی متمرکز است.

پدرو پاسکال که اخیرا در سریال «ماندالوریان» نقش آفرینی کرده، برای ایفای مقش جوئل انتخاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ گل اول بازی را از طریق پاس فوق‌العاده تونی کروس به ثمر رساند و دروازه مانوئل نویر را باز کرد. مهاجم برزیلی در دقایق انتهایی نیز از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

وینیسیوس پیش از این در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی در هر دو فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و ۲۰۲۲-۲۰۲۳ نیز گلزنی کرده بود و این سومین فصل متوالی است که او در نیمه‌نهایی بزرگترین تورنمنت باشگاهی اروپایی گل می‌زند. فقط کریستیانو رونالدو (۲۰۱۱-۲۰۱۲، ۲۰۱۲-۲۰۱۳، ۲۰۱۳-۲۰۱۴، ۲۰۱۴-۲۰۱۵)، کوین دی‌بروینه (۲۰۲۰-۲۰۲۱، ۲۰۲۱-۲۰۲۲، ۲۰۲۲-۲۰۲۳) و یاری لیتمانن (۱۹۹۴-۱۹۹۵، ۱۹۹۵-۱۹۹۶، ۱۹۹۶-۱۹۹۷) در این مسابقات به چنین دستاوردی رسیده بودند.

قهرمانی لالیگا در پیش است و وینیسیوس جونیور به دنبال کسب دومین قهرمانی دوران حرفه‌ای خود در لیگ قهرمانان اروپاست. اگر او رئال مادرید را به این مقام برساند می‌تواند مدعی اصلی توپ طلای ۲۰۲۴ باشد، اگرچه با رقابتی سخت با هم‌تیمی فعلی‌اش جود بلینگام و هم‌تیمی آینده‌اش کیلیان امباپه روبرو خواهد شد.

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • بازیگران سریال تورم
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس