Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:56:38 GMT

بستری هشت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ کنگاور

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۵۸۹۳

بستری هشت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ کنگاور

فرزاد الماسی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان کنگاور اظهار کرد: هم اکنون هشت نفر در مراکز درمانی این شهرستان در رابطه با بیماری کرونا بستری بوده که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها پی سی آر مثبت داشته‌اند.

وی افزود: از هفتم بهمن ماه تاکنون تنها یک نفر بر اثر ابتلاء قطعی به کرونا در شهرستان کنگاور فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: در گذشته شرایط کرونایی شهرستان از نظر رنگ بندی آبی بوده که به دلیل عادی انگاری و سهل انگاری در رابطه با این بیماری وضعیت شهرستان کنگاور به زرد تبدیل شد.

الماسی با بیان اینکه هم اکنون تعداد پی سی آر مثبت در شهرستان کنگاور نسبت به ۲ هفته گذشته کاهش قابل توجهی داشته است، گفت: ۲ هفته گذشته تعداد پی سی آر مثبت که نشاندهنده ابتلاء به کرونا است حدود ۱۲ نفر بوده که هم اکنون کاهش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان تبدیل وضعیت شهرستان کنگاور از حالت زرد به آبی ممکن است.

در صورت افزایش مبتلایان به کرونا اصناف تعطیل می‌شوند

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به نزدیکی عید نوروز و افزایش فعالیت اصناف بیان کرد: در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا به دلیل اهمیت بالای سلامت جامعه حتی با وجود اعمال فشار اقتصادی بر مردم، اصناف بر اساس گروه‌بندی‌های موجود تعطیل خواهند شد.

وی افزود: در ابتدای شروع و اوج همه‌گیری ویروس کرونا در جامعه با تعطیلی اصناف فشار اقتصادی و در نتیجه معیشتی زیادی بر مردم وارد شد.

الماسی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های زرد گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح به دلیل زرد بودن وضعیت کرونایی شهرستان کنگاور به صورت کامل در شهر انجام شده ولی در این راستا هیچ گونه محدودیت تردد روزانه و یا تردد برون شهری اعمال نمی‌شود.

کد خبر 5144393

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور ویروس کرونا آمار کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه عکس استانها 22 بهمن واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شهرستان کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان