Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:43:23 GMT

لیگ بسکتبال بانوان کشور در نهاوند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۶۲۴۵

لیگ بسکتبال بانوان کشور در نهاوند آغاز شد

رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات لیگ دسته دوم بانوان کشور از امروز /پنجشنبه/ به مدت سه روز به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند آغاز شده است.

رامین درویشی اظهار داشت: در دور برگشت گروه یک لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور تیم‌های خانه بسکتبال نامی نو اصفهان، آینده سازان اراک، شیل آوران گلستان و خانه بسکتبال نهاوند با هم رقابت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تیم خانه بسکتبال نهاوند در دور رفت مسابقات لیگ دسته ۲ بانوان که به میزبانی گرگان برگزار شد، با سه پیروزی و بدون شکست صدرنشین شد.

رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند یادآور شد: تیم نهاوند از مدعیان اصلی فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور به شمار می‌رود.

نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

بسکتبال بانوان این شهرستان قطب استان همدان محسوب می‌شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال بانوان بانوان کشور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور