Web Analytics Made Easy - Statcounter

کژوان محمدی، بازیگر نمایش «آژاکس» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره این نمایش گفت: نمایش «آژاکس» اقتباسی از نمایشنامه «آژاکس» به قلم سوفلکس است که حمید رضا نعیمی آن را به رشته تحریر درآورده است. گروه تئاتر «آژاکس» از کردستان در جشنواره حضور پیدا کردیم.

وی که سابقه چهارده سال بازیگری تئاتر را در کارنامه دارد، درباره تمرین در شرایط کرونایی بیان کرد: حدود یک سال همه بازیگران بیکار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی، تئاتر و سایر هنرمندان این شرایط را تجربه کردند. همه هنرمندان دلشان برای فضای اجرا و حضور تماشاگران تنگ شده بود.

محمدی درباره سطح کمی و کیفی آثار جشنواره تئاتر فجر امسال گفت: حدود ۷ دوره در جشنواره تئاتر فجر حضور داشتم. امسال به دلیل محدودیت تعداد تماشاچیان حاضر در سالن و شیوع ویروس کرونا نتوانستم سایر اجرا‌ها را ببینم؛ در نتیجه امکان قضاوت کار‌ها برایم میسر نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد