Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بر اساس اعلام رسمی هفتادویکمین دوره‌ی برلیناله، فیلم سینمایی منطقه‌ی پایانی (District Terminal) به نویسندگی و کارگردانیِ مشترک بردیا یادگاری و احسان میرحسینی در بخش رقابتیِ اینکانترز (Encounters ) حضور خواهد داشت.
به گزارش آریا، بردیا یادگاری، فریده آزادی، علی همتی، گندم تقوی، سارا آجرلو، رضا بهرامی، علی کمالی، بهار جهان‌آرا و مریم مرادی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزاد پاک و امین میرحسینی تهیه‌کننده این فیلم هستند.
سایر عوامل منطقه‌ی پایانی عبارت است از:
مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان، تدوین: حسین توکلی، موسیقی: علیرضا شمس اسکندری، طراح صحنه: علیرضا غفاری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: رحیم روزی‌جوی، صدابردار: امیر عاشق‌حسینی، طراح گریم: پریسا کاکوئی، طراح لباس: مهسا قره‌خانی، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، پارسا عاشقان، جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری: کامیار شفیع‌پور، امین پهلوان‌زاده، اصلاح رنگ: پویان آقابابایی، صداگذار: ندا محسنی، مدیر تولید: محسن لشگری.
به دلیل محدود‌یت‌های کرونا، جشنواره برلین امسال در دو بازه زمانی برگزار می‌شود؛ از یازدهم تا پازدهم اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین برای خبرنگاران و اهالی سینما و از نوزدهم تا سی‌ام خرداد ماه سال آینده، فیلم‌ها در سینما برای عموم نمایش داده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلم ایرانی بخش رقابتی جشنواره فیلم برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟

احتمال دارد علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان حضور داشته باشد.

طرفداری | طبق شنیده‌ها و ادعای برخی خبرگزاری‌ها، ممکن است علیرضا بیرانوند به بازی پرسپولیس برابر سپاهان برسد.

علیرضا بیرانوند چند هفته‌ای است به علت مصدومیت از ترکیب اصلی پرسپولیس دور است و حالا شنیده می‌شود در آستانه بازی حساس سرخ‌ها برابر سپاهان، می‌تواند اوسمار را همراهی کند.

ابتدا دکتر علیرضا بیرانوند تاکید کرد او آماده است و می‌تواند در بازی با سپاهان حضور داشته باشد اما بعدا این صحبت را تکذیب کرد و البته به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از او خواسته صحبت‌های خود را تکذیب کند.

ممکن است بیرو سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان باشد و باید دید او به این دیدار می‌رسد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش