Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا می‌دانستید خرید سرویس قاشق چنگال به اندازه خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی مهم و حساس است؟ بله... در عصر حاضر که تمامی کالاهای ریز و درشت بر اثر تورم افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند، خرید سرویس قاشق چنگال و کلیه لوازم فلزی آشپزخانه به اندازه خرید کالای سنگین حائز اهمیت شده است.

بنابراین اگر در تکاپوی خرید جهزیه هستید و یا به جهت قدیمی و غیرقابل استفاده شدن لوازم فلزی آشپزخانه خود در پی تعویض آن‌ها می‌باشید، حتما باید ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا سرویس قاشق چنگال و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را با کیفیت و اصولی انتخاب و خرید نمائید.

با آگاهی خرید کنید تا از کیفیت لذت ببرید!

طبیعتاً برای خرید هر یک لوازم فلزی آشپزخانه اعم از سرویس قاشق چنگال، سرویس چاقو، سرویس قابلمه و... می‌بایست معیارهای مورد نظر خود را با سطح کیفی کالاها مقایسه کنید. بنابراین می‌بایست اطلاعات دقیقی از چگونگی انتخاب بهترین مدل و جنس سرویس قاشق چنگال و... را بدانید، زیرا اگر برای یک کالای با کیفیت مبلغ بالایی پرداخت کنید، اما مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده نمائید از خرید خود رضایت قلبی خواهید داشت.

ویژگی‌های یک سرویس قاشق چنگال خوب کدام است؟

سرویس قاشق چنگال می‌تواند در مدل‌های مختلف با طراحی‌های خاص متفاوت تولید شود که افراد بسته به سلیقه خود آن را انتخاب می‌کنند، اما آنچه که برای خرید سرویس قاشق چنگال بسیار حائز اهمیت است، جنس آن می‌باشد. عموماً در بازار قاشق و چنگال از جنس آلمینیوم، چوبی، نقره و استیل وجود دارد که از این میان آلمینیوم از همه ارزان‌تر و نقره از همه گران‌تر است.

به همین جهت انتخاب بسیاری از افراد سرویس قاشق و چنگال استیل می‌باشد که اتفاقاً از نظر کیفی بسیار عالی بوده و به نسبت قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. از سرویس قاشق چنگال استیل می‌توانید سال‌های طولانی استفاده کنید و تنها با یک شستشوی درست دوباره مثل روز اول آن را نگهداری نمائید. بنابراین اگر قصد خرید سرویس قاشق چنگال دارید، استیل بخرید و در هنگام خرید به موارد زیر توجه داشته باشید:

سرویس‌های قاشق و چنگال در تعداد 6 الی 30 تایی به همراه کفگیر و ملاقه و... بسته بندی می‌شود که می‌توانید بسته به میزان نیاز خود از یک دست به بالا آن را خریداری نمائید. برای خرید یک سرویس قاشق چنگال باکیفیت به برند تولید کننده توجه داشته باشید و از برندهای به نام و باتجربه خرید کنید. امروزه تمامی برندها سرویس قاشق چنگال استیل را در رنگ‌های کروم و طلایی طراحی و تولید می‌کنند، به همین جهت شما می‌توانید آن را با سرویس غذاخوری خود ست انتخاب کنید.

سرویس چاقوی آشپزخانه نیاز مبرم کدبانوهای خانه

سرویس چاقو شامل چند مدل چاقو، کارد، ساتور و قیچی آشپزخانه است که هر بانوی خانه‌داری برای مصارف گوناگون به آن نیاز پیدا خواهد کرد. سرویس چاقو اشپزخانه برای خورد کردن گوشت، مرغ، سبزیجات و... در تهیه غذا دست راست بانوان به شمار می‌رود به همین علت می‌بایست باکیفیت‌ترین و بهترین آن را برای آشپزخانه خود خرید نمائید. سرویس چاقو که در انواع مدل و طرح و رنگ در بازار موجود می‌باشد، انتخاب را برای افراد راحت می‌کند تا آن را با دیگر لوازم آشپزخانه خود ست کنند، اما توجه به نکات زیر از ضروریات به شمار می‌رود:

بهتر است مدلی از سرویس چاقو را انتخاب کنید که دسته‌ی آن از چاقو جدا نشود، این مدل از سرویس چاقو دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت. سرویس چاقو را از برندهای تولید کنند به روز و مدرن خریداری کنید تا از کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید. جنس از سرویس چاقو را انتخاب کنید که لک آب و... بر آن باقی نماند تا ظاهر چاقو همیشه نو و تمیز بماند.

سرویس قابلمه باکیفیت بخرید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

بر اساس تحقیقات کارشناسان تغذیه و سلامت ظرفی که برای پخت و پز غذا از آن استفاده می‌کنید بر سلامت جسم شما تاثیرگذار خواهد بود. جنس سرویس قابلمه از گذشته تاکنون تغییرات زیادی کرده است، در گذشته بانوان بیشتر غذاهای روزمره خود را درون ظرف‌های مسی می‌پختند، زیرا مس برای سلامت افراد فائده بسیاری دارد. سرویس قابلمه در کارخانجات مختلف در سایزهای مختلف از 4 نفره الی 12 نفره طراحی و تولید می‌شود که به همراه یک ماهی تابه بزرگ درون یک جعبه قرار می‌گیرد. بهترین جنس جدید و پرطرفدار سرویس قابلمه جنس گرانیت می‌باشد.

البته ناگفته نماند که برای انتخاب ی سرویس قابلمه گرانیتی خوب هم می‌بایست نوع گرانیت را با دقت مورد بررسی قرار دهید؛ چراکه سرویس قابلمه گرانیت تقلبی هم در بازار موجود است. سرویس قابلمه ایرانی یا خارجی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در ویترین فروشگاه‌ها برای خرید عموم قرار دارد. لازم به ذکر است که برای پخت غذا در ظروف گرانیتی فقط از قاشق و ملاقه‌های چوبی استفاده کنید تا کف ظرف خط نیفتد و طول عمر بالایی داشته باشد.

لوازم فلزی آشپزخانه خود را اینترنتی بخرید!

امروزه خرید اینترنتی کلیه‌ی لوازم مورد نیاز از البسه تا لوازم خانگی سنگین گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود، زیرا خرید اینترنتی فرآیند سریع‌تری داشته و از طرفی مقرون به صرفه نیز خواهد بود. برای خرید یک سرویس قاشق چنگال یا قابلمه به صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم خانگی حتماً باید چند فروشگاه را بگردید تا مدل دلخواه خود راانتخاب نمائید، اما در فرآیند خرید اینترنتی تنها با گوشی موبایل خود می‌توانید مدل‌های مختلف را مشاهده و پس از بررسی دقیق خرید خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی لوازم آشپزخانه از برندهای معتبر در فروشگاه اینترنتی چنگالک

یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم خانگی، فروشگاه چنگالک است که دارای نماد الکترونیک دو ستاره و نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال می‌باشد. به همین جهت با اطمینان خاطر می‌توانید از آن خرید کنید، تنوع بالای سرویس قاشق چنگال، سرویس چاقو و سرویس قابلمه در این فروشگاه اینترنتی موجب می‌شود که افراد با سلایق مختلف بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. وبسایت چنگالک به صورت 24 ساعته پشتیبانی شده و با ارائه ضمانت اصالت و تحویل کالا به مشتریان این امکان را می‌دهد که با آرامش و در بستری امن خرید خود را انجام دهند. افزون بر این در وبسایت چنگالک می‌توانید اطلاعات خود را در زمینه انواع سرویس قاشق چنگال و... بالا ببرید و با آگاهی کامل خریدی درست را تجربه نمائید. این فروشگاه باتجربه که از سال 1394 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شود.

در چنگالک از همه محصولات و کالا ها عکاسی اختصاصی شده تا همان نمونه ای را که در عکس ها مشاهده کرده اید را عینا در منزل و محل کار خود تحویل بگیرید. یکی از موارد مهمی که این روزها به علت هزینه های بالای حمل و نقل وجود دارد هزینه ارسال کالاهای خریداری شده از فروشگاه های اینترنتی می باشد که در چنگالک این مورد وجود ندارد یعنی خرید از چنگالک به راحتی و سرعت انجام می شود و با ارسال فوق سریع این فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان محصولات خریداری شده خود را در محل تحویل می گیرید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار لوازم فلزی آشپزخانه خرید سرویس قاشق چنگال لوازم فلزی آشپزخانه سرویس قاشق چنگال آشپزخانه خود سرویس قابلمه فروشگاه ها برای خرید ی لوازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند

همشهری آنلاین – آرش نهاوندی: در دنیای امروز، بسیاری از افراد به دلیل سبک زندگی ناسالم، عادات غذایی نامناسب و عدم فعالیت بدنی با افزایش وزن دست و پنجه نرم می‌کنند که همه این عوامل منجر به چاقی و بروز مشکلات مختلف جسمانی می‌شود. کنترل وزن قبل از افزایش آن بسیار مهم است. از همین رو تنظیم عادات صبحانه کلیدی است. غذاهای پر کالری به افزایش سریع وزن کمک می کنند، بنابراین ترکیب گزینه‌های کم کالری برای کنترل وزن، همراه با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش ضروری است. در این مطلب به ۵ دستورالعمل صبحانه کم کالری و در عین حال خوشمزه اشاره کرده‌ایم که می‌توانید در طول سفر کاهش وزن از آن‌ها لذت ببرید.

تست آووکادو

نان تست آووکادو یک گزینه سالم و کم کالری برای کاهش وزن و حفظ سلامت است. برای تهیه این خوراکی لذید، یک عدد نان سبوس دار و نصف آووکادوی رسیده کافی است. ۱ قاشق چایخوری آبلیمو، کمی نمک و فلفل سیاه و در صورت تمایل یک تخم مرغ پخته را در ظرفی بریزید و همه مواد را با آووکادو خوب مخلوط کنید. سپس مواد آماده شده را روی نان بمالید و میل کنید. این تست آووکادو بدون تخم مرغ افزوده تنها ۲۰۱ کالری دارد.

پودینگ دانه چیا

این غذای سالم و خوشمزه از نظر طعم و مزه می‌تواند هر صبحانه و دسری را شکست دهد و طرز تهیه آن بسیار آسان است. برای تهیه آن، ۲ قاشق غذاخوری دانه چیا که به مدت یک شب خیسانده شده باشد، نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده، یک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل و نصف فنجان شاه توت را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید. پودینگ دانه چیا شما آماده است. این پودینگ فقط ۱۷۰ کالری دارد.

کاسه اسموتی

برای تهیه یک کاسه اسموتی، نصف فنجان توت یخ زده، نصف موز، نصف فنجان اسفناج، نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده، ۱ قاشق غذاخوری دانه چیا را که به مدت یک شب خیس خورده باشد، ترکیب کنید. همه این مواد را در ظرف مخلوط کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا به صورت خمیر اسموتی در بیاید. سپس آن را در یک کاسه یا لیوان خالی کنید و با ۱ قاشق غذاخوری گرانولا و تکه‌های میوه تازه تزئین کنید و آن را به صورت تازه مصرف کنید. این اسموتی در مجموع ۲۳۰ کالری دارد که می‌تواند به حفظ سلامتی شما کمک کند.

املت سبزیجات

برای تهیه املت سبزیجات، ۲ عدد تخم مرغ بزرگ را در ظرفی بشکنید. یک چهارم فنجان فلفل دلمه‌ای خرد شده، یک چهارم فنجان گوجه فرنگی خرد شده، یک چهارم فنجان اسفناج خرد شده، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. وقتی خمیر آماده شد، آن را روی تابه نچسب بریزید و بگذارید بپزد تا دو طرف آن قهوه‌ای طلایی شود. این املت حاوی ۲۰۵ کالری و فوق العاده سالم است و یک منبع انرژی فوری را فراهم می‌کند.

پارفه ماست یونانی

برای تهیه پارفه (در زبان فرانسوی به نوعی دسر سرد گفته می‌شود) ماست یونانی برای صبحانه، نصف فنجان ماست یونانی بدون چربی را انتخاب کنید، به آن یک چهارم فنجان توت تازه (می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید)، ۱ قاشق غذاخوری بادام یا گردو خرد شده و ۱ قاشق چایخوری عسل را اضافه کنید و همه مواد را مخلوط کنید. این صبحانه ۱۷۰ کالری دارد.

بیشتر بخوانید:

این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند

با این شیوه ۵۵۰ کالری در روز کم کنید | توصیه متخصصان درباره شیوه‌های کاهش وزن

کد خبر 847498 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خواص مواد غذایی سلامت مواد غذایی خبر مهم رژیم غذایی پزشکی

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی