Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: آموزش و پرورش با همه‌ی ظرفیت‌های خود، اهتمام ویژه‌ای به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب در نظام تعلیم و تربیت دارد.

وی بیان داشت: سند تحول بنیادین  نظام آموزش و پرورش نیز بر تربیت چند ساحتی تاکید ویژه دارد که علاوه بر افزایش دانش باید دانش آموزان در ابعاد مختلف رشد یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش همچنبن با اشاره به پیامدهای ویروس کرونا اظهارداشت: در شرایط کنونی و شیوع این ویروس، فرصت پیوند با خانواده‌ها محکم‌تر از قبل شده است، به طوری که خانواده‌ها دستیار معلم هستند و نقش آن‌ها فراگیرتر و گسترده‌تر شده است.

وی یادآورشد: گستردگی این اپیدمی ضرورت توجه به روش‌های نوین آموزشی را ایجاد کرد که خوشبختانه با کمک و تلاش شبانه‌روزی معلمان و مدیران، تعلیم و تربیت هیچگاه در کشور تعطیل نشد و روند اجرای برنامه‌های آموزشی را به روش‌های حضوری و غیرحضوری دنبال کرده‌ایم.

حاجی میرزایی همچنین با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: روند تحولات در آموزش و پرورش این استان چشمگیر است و این منطقه مرزی در حوزه‌ ی آموزش متوسطه دارای رشد مناسبی بوده که باید شتاب بیشتری به خود گیرد.

به گفته وی، هرمزگان همچنین در جذب دانشگاه هنرآموزان هنرستان‌ها نیز بسیار موفق عمل کرده است و سرانه فضاهای آموزشی ایمن در آموزش و پرورش این استان بسیار مطلوب است.

نیازمند نگاه ویژه وزارت آموزش وپرورش به رفع مشکلات هرمزگان هستیم

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌ جمعه بندرعباس نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در این استان گفت: نیازمند نگاه ویژه ی وزارت آموزش و پرورش در رفع مشکلات این استان بویژه در مناطق کمتر برخوردار هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: با توجه به مرزی بودن هرمزگان و شرایط خاص و ریشه دار بودن محرومیت‌ها در مناطق مختلف این استان، نیازمند عزم ملی در پایان بخشی به این مشکلات بویژه در مقوله عدالت آموزشی است.

وی با تاکید اینکه حمایت ملی از آموزش و پرورش هرمزگان می‌تواند به رشد و ارتقای جایگاه استان کمک کند، اظهارداشت: آموزش و پرورش هرمزگان پویا و برنامه محور است و شاهد پیشرفت‌های علمی و پژوهشی فراوانی از سوی این مجموعه در سال‌های اخیر بوده‌ایم.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: نقش نهاد تعلیم و تربیت در تقویت بنیه علمی و دینی جوانان و نوجوانان بسیار خطیر است و آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن در توسعه در دستیابی کشور به عزت و پیشرفت است.

 عبادی زاده ادامه داد: از آنجایی که آموزش و پرورش رکن و پایه تعیلم و تربیت است، در تبیین بیانیه ی گام دوم انقلاب نیز وظیفه ی سنگینی دارد که می‌تواند با تکیه بر ظرفیت‌های خود از جمله نیروی انسانی تربیت شده، گام‌های بلندی را در این بخش بردارد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش در لایه‌های اجرایی و عملیاتی برنامه‌های خود می‌تواند در شتاب بخشی به برنامه‌ها برای گام دوم انقلاب تاثیر مضاعفی داشته باشد که به طور قطع این ظرفیت در تحقق اهداف بیانیه نقش محوری دارد.

امام جمعه بندرعباس در پایان اظهار امیدواری کرد: آموزش و پرورش هرمزگان با برخورداری از مدیر و مجموعه فعال بتواند منشا خدمات روزافزون برای مردم و دانش آموزان این استان باشد.

وزیر آموزش و پرورش به اتفاق هیات همراه روز پنحشنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح آموزشی و نشست با منتخبان فرهنگی هرمزگان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

محسن حاجی میرزایی در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای بندرعباس به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و پیروزی انقلاب و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا دانست.

 افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آموزشی، گفت و گوی زنده در شبکه شاد با مدیران و معلمان، نشست حضوری با منتخبان فرهنگی هرمزگان و شورای معاونان و روسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان و بازدید از چند واحد آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان هرمزگان است.

برچسب‌ها محمد عبادی زاده هرمزگان وزارت آموزش و پرورش بندرعباس محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبادی زاده هرمزگان وزارت آموزش و پرورش محمد عبادی زاده هرمزگان وزارت آموزش و پرورش بندرعباس محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور آموزش و پرورش هرمزگان جمعه بندرعباس تعلیم و تربیت وزارت آموزش برنامه ها ی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است