Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:00:29 GMT

برخورد جدی اینستاگرام با کاربران متخلف

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۶۴۸۴

برخورد جدی اینستاگرام با کاربران متخلف

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از دغدغه‌های اصلی اینستاگرام این روزها پیام‌های زننده‌ای است که برای کاربران او ارسال می‌شود، به همین دلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام با حساب‌هایی که از پیام‌های مستقیم برای آزار و اذیت یا تهدید کاربران استفاده می‌کنند، برخورد می‌کند و آن‌ها را برای همیشه حذف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق زمانی رخ داد و اینستاگرام در جریان قرار گرفت که چندین بازیکن فوتبال در انگلیس از حملات نژادپرستانه نسبت به خودشان به این شبکه اجتماعی شکایت کردند و اینستاگرام را به برخورد با متخلفین وادار کرد.

بیشتر بخوانید

قابلیت فوروارد پیام‌ به دایرکت اینستاگرام می‌آید هشدار اینستاگرام به حساب‌های متخلف

اینستاگرام در یک پست اعلام کرد که سواستفاده نژادپرستانه آنلاین که هدف آن فوتبالیست‌ها هستند را تأیید می‌کند و افزود که پیام‌های مستقیم برای پلیس برای شرکت دشوارتر است، زیرا این شرکت از همان فناوری خودکار برای تشخیص زورگویی در نظرات استفاده نمی‌کند. اما با این سیاست جدید، اینستاگرام می‌گوید هنگام آزار و اذیت در پیام‌های مستقیم، اقدامات سختگیرانه‌تری انجام خواهد داد.

پیش از این، هنگام گزارش آزار و اذیت، اینستاگرام به طور موقت توانایی استفاده از حساب را محدود می‌کند. اکنون، این شرکت می‌گوید که «پیام‌های متخلف» مکرر منجر به تعلیق دائمی حساب کاربر خواهد شد.

همچنین اینستاگرام گفت: ما همچنین حساب‌های جدید ایجاد شده برای رفع محدودیت‌های پیام‌رسانی خود را غیرفعال خواهیم کرد و حساب‌هایی را که پیدا کردیم و صرفاً برای ارسال پیام‌های سواستفاده ایجاد شده اند را غیرفعال خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حملات نژادپرستانه اینستاگرام استوری اینستاگرام شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟

پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد.

منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟