Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سه اثر نمایشی از استان به نام های نمایش پر خورشید  به نویسندگی و کارگردانی سعیده دهقانی نژاد در بخش مسابقه نمایش عروسکی کودک و نوجوان و نمایش اعماق به نویسندگی و کارگردانی نایری عیوضی و لیلا احمدی در بخش نمایش عروسکی ایده های نو فضای مجازی نمایش عروسکی سلامان و مبارک به نویسندگی و کارگردانی محمود دهقان هراتی در بخش مسابقه نمایش عروسکی سنتی راهی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران_مبارک می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ستاد برگزاری این جشنواره با رویکرد سهیم شدن این گروه تأثیرگذار و پراهمیت در جشنواره، بخش ویژه کودک و مبارک را با هدف آشنایی بیشتر کودکان با نمایش‌های عروسکی ایرانی ، کمک به تقویت خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان، ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و شناخت بیشتر قصه های ایرانی، تقویت روحیه کار جمعی و‌ مشارکت در امر هنری گروهی، با محوریت اعضای خانواده برگزار می کند.   مقدم گفت: هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده یاد گلزار محمدی دبیر این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان دهم تا هفدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.   انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اثرنمایشی فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی